تلویزیون

بخت آزمایی آنلاین در مسابقه “برنده باش” به بهانه ترویج مطالعه + دستمزد گلزار

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بخت آزمایی آنلاین در مسابقه “برنده باش” به بهانه ترویج مطالعه + دستمزد گلزار

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویژه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مطالعه هیچ سهمی در مسابقه “برنده باش” ندارد

مسابقه‌ «برنده باش» که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود، بر خلاف شعارهای مطرح توسط محمدرضا گلزار مجری این برنامه، در راستای جذب درآمد کلان است و این رفتار سودجویانه از هم‌اکنون آغاز شد و این برنامه پیش از آغاز نه تنها هزینه‌هایش را بازمی‌گرداند، بلکه به سوددهی بسیار بالایی برای عوامل آن خواهد رسید که مطالعه هیچ سهمی در آن ندارد؛ مدلی که در یک چارچوب خوش آب‌رنگ قرار داده شده اما در واقع با یک بخت‌آزمایی آنلاین مواجه هستید.

به گزارش «تابناک»؛ «سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است و این واقعا ناراحت کنند است و ریشه ی ساختن نسخه ی ایرانی این مسابقه بزرگ به نام مسابقه بزرگ برنده باش بالا بردن سطح مطالعه ی مردم است. مسابقه بزرگ برنده باش شبکه سه آنقدر جذاب و فوق العاده و پر از هیجان است که من مطمئنم تاثیرات فوق العاده خوبی در جامعه ما خواهد داشت»؛ این مونولوگ محمدرضا گلزار است که به تازگی در تلویزیون حاضر شد و تبلیغ مسابقه‌ای را کرد که قرار است به برنده آن ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شود؛ رقمی که برای طیف وسیعی از مردم قابل توجه است اما نه در مقابل کیسه بزرگی که برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه دوخته شده است.

اپلیکیشن مسابقه “برنده باش” چطور کسب درآمد می کند؟

برای درک ماجرا باید به جزئیات این برنامه پرداخت که از یک اپلیکیشن آغاز می‌شود. با فرستادن پیامک به این برنامه لینک یک اپلیکیشن برای نصب ارسال می‌شود و پس از نصب اپلیکیشن باید سوالات متعددی را جواب دهید و بکوشید با پاسخ به سوالات بیشتر صدرنشین شوید. هشت نفر اول رده بندی این اپلیکیشن که بیشترین تعداد پرسش ها را در هر هفته پاسخ داده باشند، به این برنامه دعوت می‌شوند و برای شرکت در مسابقه با هم رقابت می‌کنند. در عین حال، ۳۰۰ تن از آنهایی که حداقل یک کد قرعه‌کشی به دست آورده‌اند، تصادفی و با قرعه به این برنامه به عنوان تماشاگر دعوت می‌شوند.

کسب حداقل یک کد قرعه کشی برابر با داشتن ۱۰۰۰ امتیاز شرط حضور در قرعه کشی مسابقه برنده باش است و در پایان هر هفته و پس از انتخاب افراد برتر، کدهای قرعه کشی تا پایان فصل در حساب شما مانده و امتیازات شما صفر می‌شود تا در هفته بعدی شانس برای تمامی کاربران برابر باشد. در پایان هر فصل، یک قرعه کشی بین کاربران انجام خواهد شد که جوایز آن از شبکه سوم سیما اعلام عمومی می‌شود. تا اینجا ظاهراً همه چیز عادی است و با یک مسابقه سالم روبه رو هستیم اما ماجرا از آنجا رنگ دیگری به خود می‌گیرد که برای پیشرفت در این مسابقه و شانس راه یافتن به جمع هشت نفر، باید دست به جیب شد و هزینه کرد.

بالاترین دستمزد تاریخ تلویزیون برای محمدرضا گلزار با بخت‌آزمایی آنلاین؟!

در آغاز مسابقه برنده باش بعد از نصب اپلیکیشن، پنج پرسش رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود و اگر به آنها، پاسخ درستی بدهید، تعداد سوالات مجاز شما کم نخواهد شد؛ اما اگر جواب سؤال را اشتباه بدهید یا جواب نداده و آن را رد کنید، یکی از سهمیه پنج سؤال شما کم خواهد شد. در مقابل هر پاسخ صحیح ۱۰۰ امتیاز برای شما خواهد داشت و برای هر جواب غلط ۵ امتیاز و برای هر سوال بی‌جواب رد شده ۲۰ امتیاز به شما تخصیص داده می‌شود! اکنون تصور کنید پنج سوال را پیاپی اشتباه جواب دادید و دیگر فرصتی ندارید؛ باید چه کنید؟!

بخش شیرین ماجرا برای برگزارکنندکان همین جاست. می‌توانید سوال بخرید و به سرعت در رده بندی بالا بروید! سازندگان این مسابقه بسته‌های ۲۵۰۰ تومانی تا ۲۰ هزار تومانی را عرضه کرده‌اند که متناسب با قیمت، ۳۰ تا ۱۴۴۰ سوال را به راحتی به دست می‌آورید. اگر همه ۱۴۴۰ سوال را بی‌پاسخ بگذارید نیز ۲۸۸۰۰ امتیاز به دست می‌آورید و با خرید بسته‌های بیشتری شانس بیشتری نسبت به دیگران خواهید داشت. برگزارکنندگان روی همین بخش حساب کرده‌اند که از این طریق رقمی بسیار نجومی به دست آورند و در نهایت گلزار نیز از این مسیر بالاترین دریافتی را در تاریخ تلویزیون داشته باشد.

بنابراین اساساً بحث مطالعه مطرح نیست و پرسش‌های مطرح توسط این اپلیکیشن را می‌توان با سرچ گوگل نیز به سادگی پاسخ داد و این ماجرا صرفاً یک مدل بازی بخت آزمایی است که پیش از این نیز به شیوه‌های آبرومندانه‌ترین توسط برخی اپلیکیشن‌ها در برنامه‌های مختلف پیاده سازی شده است. پرسش اساسی این است که آیا مشکل بخت‌آزمایی حل شده و بخش خصوصی نیز می‌تواند با فروش ژتون، بخت آزمایی آنلاین راه‌اندازی کند یا این امور فقط در حدود شبکه سوم سیما مشروعیت دارد؟

گفته می شود دستمزد محمدرضا گلزار مجری این مسابقه بیشترین دستمزد در تاریخ تلویزیون به یک مجری بوده است.

این پست توسط بخش ویژه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بخت آزمایی آنلاین در مسابقه “برنده باش” به بهانه ترویج مطالعه + دستمزد گلزار

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. کاملا مشخصه کاسبیه خوبیه حالااین وسط چند نفر هم مبالغ و جایزه هایی دریافت میکنند
    ولی درآمد بسیار بالایی شامل عوامل میکنه در هفته گذشته نفر اول اپلیکیشن امتیازش بالای سه میلیون بود اگر فرض کنیم که تمام سوالات رو درست هم جواب داده باشه این یعنی بیش از ۳۰هزار سوال که میشه ۲۱ بسته ۲۰هزار تومانی
    بقیه ماجرا رو با تعداد نصب کنندگان و شرکت کنندگان در مسابقه اپ مربوطه خودتون بطور متوسط حساب کنید حدود ۲۷۰ هزار ثبت نام تا امروز که لااقل نصفشون بسته خریدن و شرکت میکنن
    ببینید در هفته چند میلیارد میشه

  2. سوالات اپلیکیشن فوق العاده فوق العاده سخت هست که با سرچ گوگل هم نمیشه به همه ش جواب داد چون برای هر سوال حدود ۲۰ ثانیه وقت هست.
    تو مسابقه سوالاتی که میپرسن در حد تحصیلات زیر دیپلمه ولی قبلش وحشت ناکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا