چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی ایزابل پاکزاد دوست دختر ایرانی جیمز فرانکو ستاره هالیوود + عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی ایزابل پاکزاد دوست دختر ایرانی جیمز فرانکو ستاره هالیوود همچنین عکس و نکاتی از زندگی شخصی ایزابل پاکزاد به همراه اطلاعات تکمیلی . ایزابل پاکزاد دختر ۲۴ ساله ایرانی الاصل است که از سال ۲۰۱۷ تا کنون با جیمز فرانکو، بازیگر مطرح هالیوودی قرار ملاقات می گذارد.

مترجم : پردیس کیانی

بیوگرافی ایزابل پاکزاد
بیوگرافی ایزابل پاکزاد

تصاویر اینستاگرامی ایزابل پاکزاد نشان می دهد که او به مکان های عجیب و غریب و گرمسیری به شدت علاقه دارد و صفحه شخصی اش مملو از تصاویر تفریحات او در سواحل مختلف با دوستانش است. رابطه او با جیمز فرانکو باعث شد که تعداد قابل توجهی به دنبال کنندگانش افزوده شود. پاکزاد کمی پر رمز و راز است و چندان شناخته شده نیست. ما در این مطلب می خواهیم شما را بیشتر با این دختر سبزه جوان و زیبا آشنا کنیم.

ایزابل پاکزاد کیست؟

ایزابل از شهر تنافلی ایالت نیوجرسی آمریکا آمده است. اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست و وی سعی می کند همه چیز را درباره خود و رابطه اش مخفی نگه دارد. چیزی که واضح است این است که او عاشق طبیعت و گردشگریست. او هیچ فرصتی را برای تماشای سرزمین های مختلف و بکر از دست نمی دهد و این فضاها او را سرزنده و شاداب نگه می دارد. او سفرهایی به اسپانیا، سوئیس، تایلند و کشورهای دیگر داشته است اما به نظر می رسد جیمز به خاطر مشغله کاری نتوانسته زیاد او را همراهی کند. او اکنون در غرب هالیوود زندگی می کند.

بیوگرافی ایزابل پاکزاد
بیوگرافی ایزابل پاکزاد

شغل و تحصیلات

ایزابل پاکزاد در حال حاضر در دانشگاه جنوبی کالیفرنیای آمریکا در حال تحصیل است. او مدرک هنر لیبرال را در روابط عمومی و تبلیغات کسب کرد اما سپس تصمیم گرفت مسیرش را تغییر داده و در زمینه خبرنگاری تحصیل کند. او پیش از رفتن به کالیفرنیا، به عنوان یک خبرنگار تلویزیونی فعالیت می کرد. اجازه ندهید که سن کم او شما را فریب دهد زیرا وی رزومه کاری خوبی دارد. او برای برخی از شرکت های معتبری چون یونیورسال موزیک، سی بی اس فیلم، سونی پیکچرز، استودیو برادران وارنر و غیره کار کرده است.

ایزابل تمامی این تجربه های کاری را پیش از ارتباطش با جیمز فرانکو به دست آورده و بنابراین کسی نمی تواند او را متهم به پارتی بازی کند. این دختر جوان برای به دست آوردن موفقیت، سختی زیادی کشیده است.

ایزابل و جیمز

جیمز فرانکو به تازگی ارتباطش با او را تایید کرده و گفته که برای بی خبر ماندن پاپاراتزی ها تاکنون از چشم همه دور مانده اند. با وجود رفتار محتاطانه او، چند تا از عکس های عاشقانه آن دو منتشر و رابطه آنها علنی شد. آن دو رابطه خود را خصوصی نگه داشته اند و در صفحه شخصی ایزابل هیچ عکسی از جیمز وجود ندارد. تنها عکس های مشترک آن دو توسط پاپاراتزی ها در خیابان شکار شده است. پس از مدتی، آن دو در چند فرش قرمز به عنوان زوج با یکدیگر دیده شده اند.

اختلاف سنی

آنها حدود ۱۶ سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند. هرچند که مسن تر بودن مردان مشهور نسبت به زوج شان در هالیوود چندان عجیب نیست اما باز هم این اختلاف سنی خیلی به چشم می آید. ایزابل پاکزاد دختری ۲۴ ساله است و جیمز به تازگی تولد ۴۰ سالگی اش را جشن گرفته است.

با توجه به اینکه هر دو در مراحل مختلفی از زندگی خود هستند، ممکن است رابطه آنها با هم چندان آسان نباشد. اما خوشبختانه با استناد به عکس هایی که پاپاراتزی ها از آن دو گرفته اند، آنها همیشه در حال لبخند زدن و خوش گذرانی هستند. بنابراین شاید در مورد آنها سن فقط یک عدد باشد. آن دو اجازه نمی دهند که اختلاف سنی مانع لذت بردن شان شود.

بیوگرافی جیمز فرانکو

او متولد ۱۹ آوریل ۱۹۷۸ است که در فیلم شاهکار ۱۲۷ ساعت بازی کرده و سال ۲۰۱۷ نیز برای بازی در فیلم هنرمند فاجعه جایزه بهترین بازیگر را به دست آورد.

او به خاطر منحصر به فرد بودن و عجیب بودنش شناخته شده و با استعداد بازیگری اش اغلب منتقدان و مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده است. او در نزدیک به هشتاد فیلم و بیش از دوازده شوی تلویزیونی حضور پیدا کرده است. او یکی از هنرمندان فعال هالیوود محسوب می شود و عجیب است که می تواند برای زندگی شخصی اش وقت بگذارد.

خانم فرانکوی آینده؟!

اکنون که جیمز ۴۰ سال دارد ممکن است تمایل بیشتری برای تشکیل خانواده داشته باشد اما آیا او این کار را با ایزابل انجام خواهد داد؟ هرچند نشانه ای برای این قضیه دیده نشده اما آن دو زوج زیبا و هماهنگی با یکدیگر به نظر می رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا