تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز

مجله اینترنتی کولاک: سریال آچمز به تهیه کنندگی حسین آقاهرندی در ۳۰ قسمت تولید شده و از شنبه ۲۲ تیر ۹۸  روانه آنتن شبکه سه سیما می شود. در این سریال بازیگرانی از جمله: هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری به ایفای نقش پرداختند.

بیوگرافی بازیگران آچمز

بیوگرافی هومن برق نورد

بیوگرافی هومن برق نورد

هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه سال ۱۳۴۸ است. دارای دیپلم برق می باشد. هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سال های جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. وی در سینما حضور برجسته نداشته، اما کارنامه پربارش در عرصه سریال های طنزی همچون پادری او را تبدیل به یکی از بازیگران تعیین کننده عرصه کمدی کرده است.

بیوگرافی امیرحسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد دوازده بهمن ماه سال ۱۳۵۴ است. او در باره خانواده خود اینگونه میگوید: تا ۱۷,۱۸ سالگی به مادرم وابسته بودم و بعد از آن برعکس شد.حس کردم پدرم را خیلی دوست دارم و دلم براش تنگ می شود. یک خواهر بزرگ تر از خودم دارم, زیاد با هم خوب نبودیم چون طرز فکر جا افتاده ای داشت ولی من اینطور نیستم.

شروع فعالیت هنری امیرحسین رستمی

وی در این باره می گوید: سال ۷۲ در دانشگاه هنر دوره دیدم.سال ۷۶ نزد آقای سمندریان یک دوره ای را گذراندم. بعد در دوره سربازی رهایش کردم .بعد از ازدواج مدتی به خارج کشور رفتم و دوره های آموزشی بازیگری دیدم و برگشتم و کار را جدی ادامه دادم.

بیوگرافی مهران رجبی

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی (زاده ۱۲ دی ۱۳۴۰، کرج) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

وی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

او مدرس رشته گرفیک در آموزش و پرورش کرج می باشد.

بیوگرافی سارا خوئینی‌ها

بیوگرافی سارا خوئینی‌ها

سارا خوئینی‌ها یا سارا وثوقی (زادهٔ ۳ خرداد ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. سارا خوئینی‌ها که با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده‌است، فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

سارا خوئینی‌ها در تهران به دنیا آمده‌است و به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می‌شود.خوئینی‌ها بازیگری را برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم ویدئویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری تجربه کرد که با همسرش همبازی بود.

بیوگرافی بیتا سحرخیز

بیوگرافی بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز از بازیگران جوان و خوش آتیه در ایران است. وی از بازیگران خوب در عرصه سینما , تلویزیون و تئاتر است. او دارای مدرک کارشناسی دبیری است.

سحرخیز متولد ۲۱ آذر ماه سال ۱۳۶۱ در تهران است. وی با مجموعه ترانه مادری توانست به خوبی شناخته شود. اگر چه آثار سحرخیز زیاد نیست اما او با چند انتخاب خوب به چهره ای محبوب در میان مخاطبان تبدیل شده است.

مهوش صبرکن متولد خرداد سال ۱۳۳۹ در شیراز است. وی درباره زندگیش می گوید: من ۷ تا خواهر دارم. مادرم ما را طوری تربیت کرد که احترام هم را نگه داریم و پسوند آقای یا خانم را کنار اسم هم به کار ببریم. مادرم گذشت را هم به ما آموخت. بعد از ترک شیراز و مهاجرت به تهران، حدود ۲ سال خانه نشین بودم و فرصتی برای کار کردن پیش نیامد.

بیوگرافی پریسا مقتدی

بیوگرافی پریسا مقتدی

پریسا مقتدی در سال ۱۳۴۹ در شیراز به دنیا آمد. او لیسانس برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه شیراز و فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دارد و فارغ‌التحصیل دوره یک‌ساله فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان ایران و دوره یک‌ساله بازیگری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است. وی نخستین زنی است که مدیریت مجموعه تئاتر شهر را تا کنون در اختیار گرفته است. پیش از او اتابک نادری ریاست تئاتر شهر را بر عهده داشت.
ریاست فرهنگسرای سرو، مدیر هنری فرهنگسرای سرو (بانو) و مسئول انجمن نمایش فرهنگسرا، مدیر هنری تالار هنر، عضو هیئت مؤسس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر، سرپرست مجموعه تئاتر شهر (از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰) از دیگر مسئولیت‌های وی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا