چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی دیلان چیچک دنیز بازیگر نقش ثنا در سریال ترکی گودال + عکس و آدرس اینستاگرام

دیلان چیچک بازیگر نقش ثنا در سریال گودال کیست؟ همراه بیوگرافی دیلان چیچک دنیز بازیگر نقش ثنا در سریال ترکی گودال عکس و آدرس اینستاگرام. سریال ترکی گودال Çukur یکی از سریال های جذاب ترکی است. ساخت این مجموعه که بعضا به نام سریال ترکی چوکور (گودال) نیز از آن یاد می شود، از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند احتمال اینکه این سریال در فصل های دیگر نیز ادامه پیدا کند زیاد است.

دیلان چیچک دنیز بازیگر نقش ثنا
دیلان چیچک دنیز بازیگر نقش ثنا

در این سریال بازیگر زن جوان ترک در نقش «ثنا» ظاهر شده است. دیلان چیچک دنیز مدل و بازیگر کشور ترکیه ۲۸ فوریه سال ۱۹۹۵ در شهر سیواس استانبول چشم به جهان گشوده است. دیلان چیچک دنیز ابتدا در عرصه مدل و مدلینگ و زیبایی فعایت داشته است. وی در کشور ترکیه در مسابقات miss world 2014 شرکت نموده و در توانست در این مسابقات بدرخشد و به عنوان سه نماینده برتر زیبایی و مدل کشور ترکیه باشد. این هنرمند ترکی پدرش Orhan Deniz و مادرش Hale Temizyürek بوده اند.

پدر و مادر دیلان دنیز هر دو معلم بودند. او در سن ۱۵ سالگی کتاب شعری نوشت و منتشر کرد. نام کتاب شعر او ” من خورشید را به عنوان مادرم فرض کردم” است. نام ترکی این کتاب (Gunesi Annem Sandim) می باشد.

وی سه سال در دبیرستان به تحصیل پرداخت و در سن ۱۷ سالگی، او در مسابقه تئاتر Liseler شرکت نموده و جایزه بازیگری را توانست بدست بیاورد.

دیلان چیچک دنیز بازیگری در تلویزیون و مجموعه های ترکی را بازی در سریال دروغگوهای کوچک شروع نموده است. وی بعد از این سریال در مجموعه داستان بدروم bodrum masali بازی کرده و همچنین نقشی کوتاه در سریال دختران افتاب gunesin kizlari  داشته هست.دیلان چیچک دنیز همچنین بواسطه بازی در این سریال توانست در کشور ترکیه بیشتر دیده شود و به شهرت برسد.

دیلان چیچک دنیز به غیر از بازیگری و مدلنیگ بودن به مسافرت و کتاب خوانی و همچنین عکاسی هم علاقه دارد. دیلان چیچک دنیز مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ خبر و عکسی از نامزدی و همسرش که توسط وی تایید شود در رسانه های ترکیه موجود نیست.

دیلان دنیز جز دختران زیبای ترکیه است. او به عنوان مدل در آگهی های تبلیغاتی شرکت می کند. قد این هنرپیشه جذاب ۱۷۷ سانتی متر است. رنگ مو و چشمان دیلان قهوه ای این زیبایی باعث شد تا در سال ۲۰۱۷ رتبه دوم Elidor Miss Turkey قرار بگیرد. همچنین دیلان دنیز نماینده ترکیه در مسابقات زیبایی جهان در میامی بود.

اینستاگرام دیلان (Dilan Çiçek Deniz)

dilandeniz@

صفحه شخصی اینستاگرام دیلان چیچک دنیز در حال حاضر نزدیک به ۳٫۱ میلیون نفر مخاطب (دنبال کننده) دارد

فیلم های دیلان چیچک دنیز

۲۰۱۷ – Çukur (Sena Koçovalı) (TV Series) (گودال)
۲۰۱۶ – Bodrum Fairy Tale (Water) (TV Series)
۲۰۱۵ – Sweet Little Liars (Marbling) (TV Series)
۲۰۱۵ – Girls of the Sun (Elif) (TV Series) (دختران آفتاب)
۲۰۱۳ – Honeymoon (Motion Picture)

دیلان چیچک دنیز
دیلان چیچک دنیز

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکیه ای و بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا