چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی زهره نعیمی بازیگر نقش زهره در سریال پرگار از شبکه ۱ + عکس

زهره نعیمی متولد ۱ خرداد ماه سال ۱۳۷۵ می باشد. وی در خانواده ی چهار نفره بزرگ شده و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. تحصیلات وی دانشجوی رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره است. خانم نعیمی به جز کار بازیگری با توجه به رشته ی درسی اش متن هم می نویسد. او ابتدا در ۱۷ سالگی یک دوره کلاس های آموزش بازیگری محمد امین اصلانی گذرانده است.

زهره نعیمی در سریال پرگار
زهره نعیمی در سریال پرگار

او ابتدا در سریال چرخ و فلک به ایفای نقش پرداخت و بعد نیز در سریال آسمان هوای ابری دارد کار خود را ادامه داد . کار جدید وی سریال پرگار است که در ششم خرداد از شبکه ی یک سیما پخش خواهد شد. زهره نعیمی در سریال پرگار که داستان سه خانواده را روایت می کند و در مقطعی از روزگار ، سرگذشت آنها با هم‌ گره می خورد و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.

بازیگران این سریال عبارتند از علی عمرانی ، بهرنگ علوی ، بابک کریمی ، فریبا جدیکار، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی ، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، تیما پور رحمانی، زهره نعیمی و… از جمله بازیگران سریال پرگار هستند.

زهره نعیمی در سریال پرگار
زهره نعیمی در سریال پرگار

وی در مصاحبه ای گفته است که مرتبط با رشته ی تحصیلی اش که ادبیات دراماتیک است متن می نویسد و برای این کار راه زیادی در پیش دارد ولی هدف اصلی اش بازیگری است. رشتهی ورزشی مورد علاقه اش تیر اندازی است و از جنب و جوش و اکتیو بودن خوشش می آید. تا کنون خبری مبنی بر ازدواج وی انتشار نیافته است و مجرد می باشد.

 

زهره نعیمی در سریال پرگار

 

زهره نعیمی در سریال پرگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا