چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی سیمای بارلاس بازیگر نقش داملا در سریال ترکی استانبول ظالم

بازیگر نقش داملا کیست؟ بیوگرافی سیمای بارلاس بازیگر نقش داملا در سریال ترکی استانبول ظالم به همراه نکاتی از زندگی شخصی وجدیدترین عکس

سیمای بارلاس بازیگر نقش داملا
سیمای بارلاس بازیگر نقش داملا

سیملای بارلاس simay barlas بازیگر زیبایی که نقش داملا، دختر آگاه کاراچای را بازی می کند. او سال ۱۹۹۸ در استانبول به دنیا آمد. دانشجوی رشته سینما و تلویزیون در دانشگاه بیلگی است. اولین تجربه های جلوی دوربینش بازی در آگهی های تبلیغاتی بود. اولین تجربه بازی اش را در سریال پارام پارچا با نقش اویکو تجربه کرد و بعد در سریال های آدی افسانه، حایات بازن تاتلی دیر (تلخ و شیرین) بازی کرد.

سیمای بارلاس هنرپیشه جوان سینمای ترکیه که با بازی در نقش گزیده در سریال تلخ و شیرین به شهرت رسید از سوی کارشناسان سینمای ترکیه به عنوان یک استعداد شناخته شده‌ است. بارلاس بعد از سریال تلخ و شیرین در سه سریال و یک فیلم سینمایی بازی کرده‌ است.

استایل و چهره خاص سیمای بارلاس باعث شد بسیار مورد توجه کارگردانها قرار بگیرد و بالاخره با بازی در نقش گزیده سریال تلخ و شیرین اولین کار تلویزیونی خود را آغاز کرد.او در سال ۲۰۱۴ کارش را آغاز  و به شدت رشد کرد. به محضی که وارد دنیای تبلیغات شد اسپانسرهای زیادی به او پیشنهاد کار دادند.

این دخترجوان تلویزیون ترکیه به سرعت درکارش رشد کرده‌ است و به نظر می‌رسد به زودی به یکی از گرانترین هنرپیشه‌های ترکیه تبدیل شود. از زندگی شخصی و روابط سیمای بارلاس اطلاعات زیادی در دست نیست اما نوشته‌های رسانه‌های ترکیه نشان می‌دهد این دختر جوان توجه بسیار زیادی به زیبایی‌اش دارد و تلاش می‌کند آن را حفظ کند. سیمای هر روز ورزش می‌کند. او  یک شناگر حرفه‌ای است.

سیمای روابط بسیار محدودی دارد و دوستانش به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسند. او بسیار روی کارش تمرکز دارد و گفته  هدفش این است که در ۵ سال آینده پردرآمدترین هنرپیشه ترکیه باشد. سیمای بارلاس وارد صنعت مدلینگ در ترکیه هم شده‌ است و سه برند بزرگ اروپایی به او پیشنهاد کار داده اند که هنوز در حال بررسی مزایای مالی و اجتماعی آنها است.

خانواده او از طبقه متوسط استانبول هستند و از نحوه کار و زندگی دخترشان حمایت می‌کنند. مشوق سیمای بارلاس برای ورود به دنیای هنرپیشگی مادرش بود.

این دختر جوان سینمای ترکیه چشم و موهای قهوه‌ای دارد و قدش۱۶۶ سانتی‌متراست. او ۴۷ کیلو وزن دارد  و اندام ظرفیش باعث شده تا مناسب نقش دختران نوجوان باشد و بیشتر نقش‌هایش هم مربوط به رده سنی تا ۱۸ سال بوده است.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا