چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی شاکتی آرورا بازیگر نقش دکتر کونال مالهوترا در سریال هندی خیانت در عشق

زندگینامه کامل و بیوگرافی شاکتی آرورا بازیگر نقش دکتر کونال مالهوترا در سریال هندی خیانت در عشق به همراه عکس و اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. ترجمه:‌سمیرا فیض آبادی:‌ شاکتی آرورا بازیگر شناخته شده تلویزیون هند متولد ۱۶ می سال ۱۹۸۶ میلادی است. او دو خواهر بزرگتر از خود دارد. مادرش یک مشاور آسیب شناس و پدرش بیزنس من است. او در خانواده‌های به دنیا آمده که سابقه فعالیت هنری داشته‌اند. پدربزرگ مادری‌اش به نام چندرا شیکر  در دهه انجاه در فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرده است. او در ابتدا تصمیم داشت یک بیزنس من شود اما بعدا تصمیم گرفت شانسش در صنعت تلویزیون را امتحان کند و با تبدیل شدن به یکی از بهترین و پرتقاضاترین بازیگر تلویزیون باعث غرور و افتخار خانواده‌اش شد.

بیوگرافی شاکتی آرورا
بیوگرافی شاکتی آرورا

وی تحصیلات دوران ابتدایی و متوسطه خود را در بمبئی به اتمام رساند. آرورا دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته رسانه و ارتباطات از دانشگاه Amity است. او با بازی در سریال «“Meri Aashiqui Tumse Hii” (من عاشق تو هستم) در نقش رنویر در مقابل رادیکا منان به شهرت رسید. به او لقب پسر شکلاتی تلویزیون را داده‌اند و در میان خانم‌ها به خاطر چهره جذاب و هنر بازیگری‌اش طرفداران زیادی دارد. فیلم «Silsila Badalte Rishton Ka» (خیانت در عشق) یکی از بهترین سریال های اوست. درواقع خیلی ها با این سریال او را شناختند و به محبوبیت رسید.

شاکتی آرورا با همبازی‌اش نیها ساکسنا در یکی از سریال‌هایش ازدواج کرده است. آنها برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ سر صحنه فیلمبرداری سریال «تره لیه» با هم ملاقات کردند. در آن موقع آنها دوستان خوبی برای هم شدند و شاکتی آرورا که با دوست دختر قبلی‌اش به هم زده بود به لحاظ روحی دوران خوبی را سپری نمی‌کرد و نیها به یک حامی برای او تبدیل شده بود. خیلی زود آنها متوجه شدند که دیوانه وار عاشق هم هستند و بعد از ۶ سال رابطه، آنها تصمیم گرفتند نامزدی خود را اعلام کنند و نهایتا دو سال بعد در تاریخ ۶ آپریل ۲۰۱۸ طی مراسمی خصوصی با هم ازدواج کردند.

شاکتی آرورا

واقعیت‌هایی درمورد شاکتی آرورا

در میان بازیگران مرد، عامر خان و تام هنکس چهره‌های محبوب او هستند.

در میان‌های چهره‌های زن، بازی عالیا بات و کاترینا کایف را دوست دارد.

مرغ کره و مرغ داهی غذاهای مورد علاقه وی هستند.

رقص، بدنسازی، مسافرت و مطالعه کردن سرگرمی های مورد علاقه وی هستند.

یونان، فیجی و آندامان و نیکوبار مکان‌های مورد علاقه او برای مسافرت و تفریح هستند.

قبل از ورود به عرصه بازیگری تصمیم داشت یک آژانس مسافرتی راه اندازی کند چون دیده بود که یکی از خویشاوندان نزدیکشان در این حرفه موفق است اما درنهایت منصرف شد و بازیگری را انتخاب کرد.

شاکتی آرورا بسیار ریزبین است. به عنوان یک بازیگر مشهور، مردم تصور می کنند که اوو بسیار خونسرد است اما او در واقع یک فرد درونگراست که دوست ندارد به راحتی با مردم ارتباط برقرار کند.

او بازیگری خود را به عنوان واسطه‌ای برای ابراز احساسات خود و ارتباط با مخاطب می‌بیند.

او خیلی اهل صرفه جویی است. این بازیگر ۳۳ ساله حتی بعد از پاره شدن یا سوراخ شدن لباس‌هایش، همه آنها را نگه می دارد. خانواده او از این عادت او متنفر هستند اما او همه لباس خود را خیلی دوست دارد.

او در سال ۲۰۱۵ همراه همسرش نیها ساکسنا در شوی دنس رییلیتی «ناچ بلیه»‌شرکت کردند.

1 دیدگاه

  1. بابا اینا چی میدونن عشق چیه.امروز بایکی هستن فردا یکی دیگه ضربه روحی چیه دیگه چند مدت بعد دوبار میشن عین قبل تازه بهتر.بازیگر جماعت دور وبرشون خالی نیست اصلا .اونقد صحنه ای که اونا تو حرفه هاشون دارن والا ادم نمیدونه چرا خودشونو ولی بازیگر بدی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا