اجتماعیاخبار داغ

بیوگرافی و عکس فرهاد طاهریان پسر اصفهانی که در تصادف پورشه ها کشته شد

مجله اینترنتی کولاک : فرهاد طاهریان دانشجو و ورزشکار ۲۱ ساله، قربانی عشق سرعت دو بچه پولدار اصفهانی شد.

ماجرا وقتی تلخ تر می شود که دخترک پولدار نگران قیمت ماشینش است و هیچ حسی نسبت به کشتن یک انسان ندارد! «کشتم، دیه اش رو میدم»! واقعا انسانیت با سرعت زیادی در حال سقوطه.

در ادامه جزئیات ماجرای تصادف پورشه ها و مرگ فرهاد طاهریان را بخوانید :

ماجرای تصادف پورشه ها و مرگ فرهاد :

امروز دو اتومبیل پورشه در خیابان کارگر اصفهان در حال کورس گذاشتن با هم بودند؛ راننده‌ی یکی از آن ها یک دختر بوده که با پسری که راننده‌ی آن یکی پورشه بوده رابطه‌ی نزدیکی داشته است .

سرعت پورشه‌ای که پسر ، راننده ی آن بوده است ، خیلی بالا بوده و منحرف می شود و و با پرایدی اصابت میکند .

فیلم تصادف پورشه ها :

پراید روی سقفش پرت می شود توی پیاده‌رو و راننده‌اش کشته می شود ، در ادامه پورشه متوقف نمی شود و می رود جلوتر و میخور به پرایدی که گوشه‌ی خیابان پارک بود.

پراید می رود هوا و فرود می اید روی سقف ماشین دویست ششی که جلوتر پارک بوده است .

شدت اصابت اینقدر زیاد بوده  است که ۴ تا چرخ ۲۰۶ کنده میشود؛ همسایه ها از تراس میبینند که راننده پسر پیاده میشود و میدود .  بعد برمیگردد گوشی اش را برمیدارد  و فرار میکند.

دختری که سوار آن یکی پورشه بوده وارد صحنه می شود و شروع میکند تماس گرفتن با پسر و عربده‌کشی که بیا ببین با ماشین بابام چیکار کردی!

همسایه ها اجازه نمیدن دختر سوار ماشینش بشه !دختره وسط داد کشیدن‌هاش میگوید:  حالا بابام میاد! آقا میفهمین؟ این ماشین کلی پولشه کجا میخواین ببرینش؟!

فرهاد طاهریان قربانی دو بچه پولدار شد

فرهاد بی گناه دانشجوی و ورزشکار اهل اصفهان بود که شب گذشته براثر بی ملاحظگی دو جوان پولدار دارفانی را وداع گفت .

بامداد روز جمعه، تصادف مرگباری در اصفهان رخ داد که در آن حین کورس دو خودروی پورشه، یکی از پورشه‌ها با انحراف از مسیر اصلی با یک دستگاه پراید برخورد می‌کند که به مرگ راننده پراید منجر می‌شود.

فیلم تصادف این پورشه و پراید در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. برخی از کاربران فضای مجازی مدعی شده‌اند که خودرو متعلق به یکی از مسئولان بوده و راننده هم فرزند این مسئول بوده است!

اما این ادعاها تکذیب و اعلام شد که این خودرو با هیچ‌ یک از مسئولان ارتباطی نداشته، راننده شناسایی شده و ظهر دیروز در محدوده خیابان احمدآباد اصفهان بازداشت شد.

اما چیزی که در این بین کمتر به آن توجه شد، از دست رفتن جان یک جوان بود. فرهاد طاهریان، آن جوان ناکامی بود که در شب تصادف جان خود را از دست داد.

 

منبع : کانال تلگرامی ویدلش,برترین ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا