چهره هاسلبریتی ایرانی

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری کیست ؟ عکس و بیوگرافی سپیده بزمی پور + اینستاگرام

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری کیست ؟ به همراه عکس و زندگینامه کامل و بیوگرافی سپیده بزمی پور همچنین آدرس اینستاگرام و اطلاعات تکمیلی. شاهرخ استخری در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام فعالیت دارد. او هر از گاهی عکس هایی از همسر و فرزندانش را به اشتراک می گذارد.

سپیده بزمی پور همسرشاهرخ استخری کیست
سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری کیست

 

همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور است. بزمی پور متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۶۷ در تهران است. وی در سال ۱۳۸۰ و در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. آنها سال ۲۰۰۲ میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و سپیده برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

سپیده بزمی پور به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است. عکس همسر شاهرخ استخری چندی قبل و برای اولین بار منتشر شد. او اکنون به سن ۳۱ سالگی رسیده است و در عنفوان جوانی با شاهرخ استخری بازیگر ازدواج کرد. سپیده بزمی پور مترجم کتاب های فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون ۳۳ ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند.

تحصیلات

سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن ۲۲ سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد و باید بدانید که وی دوره دبیرستان خود را هم در کشور بلژیک گذرانده است.خانم بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهران گذرانده است و بهترین نمرات را در دوران تحصیل می گرفته است که وی علاوه بر مهندسی حسابداری مدرک مترجمی زبان فرانسه را هم دارد و یکی از بهترین مدرسان زبان خارجه تهران است.

ازدواج

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری وقتی که به سن ۲۳ سالگی رسیده بود از طریق اینترنت با شوهر بازیگرش آشنا می شود و آن موقع در کشور بلژیک زندگی می کرد و سپس به ایران آمد. مراسم عروسی شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از فامیل های خانم بزمی پور در بلژیک زندگی میکنند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

فرزندان

پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال ۱۳۹۲ یعنی دو سال بعد از ازدواج شان به دنیا آمد و همچنین به تازگی دختر دوم سپیده و شاهرخ نبات استخری به دنیا آمده است و او در آبان ماه سال ۱۳۹۷ به دنیا آمده است.

ملاک ازدواج

شاهرخ استخری بازیگر یکی از مهمترین ملاک هایش برای انتخاب سپیده این بود که این دختر یکی از با نجابت ترین دختران ایرانی است و از وقتی شانزده ساله بوده کار کرده است و همیشه گفته از انتخاب همسرش راضی بوده است و خانم بزمی پور هم از روحیات سازگارش با شاهرخ سخن گفته است و می گوید او بهترین تکیه گاه برای من بوده و هست و بابای خیلی مهربان و خوش اخلاق برای دختران مان پناه و نبات است.

شاهرخ استخری متولد ۱۴مهر ۱۳۵۹در تهران، بازیگر است؛فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است، در دبیرستان ریاضی خوانده، دو خواهر کوچک تر از خود دارد و فرزند اول خانواده است. شاهرخ استخری پس از فارغ التحصیلی با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲ – ۱۳۸۱ اولین تجربه خود را در تئاتر بدست آورد، سپس دوره های بازیگری را زیر نظر هدایت هاشمی، مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی گذراند

شاهرخ استخری درباره نام خانوادگی خود گفته است: «شهر استخر، شهری باستانی است که در استان فارس واقع است اصالت پدری من به آن منطقه بر می‌ گردد در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌ های زراعی آنرا احاطه کرده است.»

او همچنین درباره کودکی خود گفته است: «یکی از مشکلات بزرگ من با مدرسه دیر رسیدنم به مدرسه و خواب ماندنم بود. بارها به این دلیل تنبیه و بازخواست شدم مسئولان مدرسه پدر و مادرم را مرتب می خواستند از همان بچگی با زود  بیدارشدن از خواب مشکل داشتم هنوز صبح از خواب بیدار شدن برایم سخت است.»

من همیشه به هنر و تئاتر علاقه داشتم اما پدرم در دانشگاه پلی تکنیک تهران (امیرکبیر فعلی) در رشته شیمی تحصیل کرد و دوست داشت من هم در رشته مهندسی تحصیل کنم؛انتخاب رشته من هم شیمی بود اما قسمتم تحصیل در رشته صنایع بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا