چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی و عکس های مهسان خدا کرمی نقش مژگان سریال لحظه گرگ و میش

مجله اینترنتی کولاک : مهسان خدا کرمی متولد سال ۱۳۷۰ است و اکنون ۲۷ سال سن دارد .  بازی در نقش مژگان در سریال لحظه گرگ و میش اولین تجربه بازیگری این هنرمند است .

 

مهسان خدا کرمی یکی از حرفه ای ترین گریمور های زن ایرانی است که صورت بسیاری از نقش هارا در سریال های ایرانی طراحی نموده است .

از سریال هایی که مهسان خدا کرمی در آن به عنوان چهره پرداز کارکرده است می توان به دختران حوا،انقلاب زیباو سه ، پنج دو اشاره نمود .

 

البته این بازیگر در سریال لحظه گرگ و میش و میش نیز کار چهره پردازی را در کنار نقش آفرینی انجام داده است که باید دید اولین حضور او در یک سریال تلویزیونی چه بازخوردی خواهد داشت .

 

 

در ادامه عکس های جدید  مهسان خدا کرمی نقش مژگان سریال لحظه گرگ و میش  را مشاهده نمایید :

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما و خسته نباشید به خاطر تمام زحماتی که میکشید…اما یه وقت خدای نکرده تصویر یا فیلم های خانوم هایی که حجابشون کامل نیست یعنی اون میزان واقعی گردی صورت که زیر چانه هم شاملش میشه یا دست ها تا مچ و… رو کامل نپوشوندن یا آرایشی دارن یا… رو توی سایتمون قرار ندیم، و یه وقت اگه توی فیلمی حضور دارن خدای نکرده اون فیلمو معرفی نکنیم، یا یه وقت آدرسی از پیجی که در مورد معرفی این فیلم ها و تصاویر هست نزاریم، تا مردهای نامحرمی که اونارو توی فضای مجازی و برنامه ها ببینن و دیدن خارج از حدود واقعی حجاب خدا و با آرایش این خانوم ها براشون گناهه…ما باعث این گناه نباشیم…اگه آقایی یه خانوم نامحرم یا تصویرشونو خارج از حدود خدا ببینن که اون دیدن مفسده ای براشون داشته باشه.. یا اون خانومو بشناسن و مسلمان باشه و خارج از اندازه واقعی حجابی که خدا خواسته یا با آرایشی اون خانوم یا تصویرشونو ببینن براشون گناهه… غیر از این اگه خدای نکرده از این طریق درآمدی به دست بیاریم درآمدمون مسئله دار میشه… انشاءالله که همیشه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا