چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی پارسا خائف پسر نوجوان خواننده سنتی در برنامه عصر جدید

مجله اینترنتی کولاک :پارسا خائف نوجوان خواننده با احساس برنامه عصر جدید است ، او امشب در برنامه عصر جدید توانست با سه میلیون رای قاطع مردم به فینال برنامه عصر جدید راه پیدا کند . در ادامه با پارسا استعداد درخشان برنامه عصر جدید بیشتر آشنا شوید :

بیوگرافی کامل پارسا خائف :

پارسا پسر خوش استایل و خوش صدای برنامه عصر جدید دهه هشتادی خوش ذوق و خلاق در عرصه خوانندگی است .

پارسا رنگ صدایی جذاب و گیرا دارد و آن طور که پیداست آرزو دارد در آینده جا پای بزرگان ستارگان آسمان موسیقی ایران همچون شجریان بزرگ بگزارد .

راز موفقیت پارسا خائف چیست ؟

پارسا خائف پس از آن که فهمید گروه ضامن آهو را با اختلاف و قدرت برده و از آن ها پیش افتاده است ، یادی از مادر بزرگش کرد و گفت : هذا من فضل ربی  به معنای (این از فضل پروردگار من است )

پارسا از چه زمانی خوانندگی را آغاز کرد ؟

پارسا خائف از کودکی عاشق عرصه موسیقی و خوانندگی بود و از سن کم وارد کلاس های بازیگری شد و اولین گام های طلایی اش را برای تبدیل شدن به ستاره شدن در دنیای موسیقی را برداشت .

شاید بسیاری از مخاطبان برنامه عصر جدید ندانندکه پارسا پیش از حضور ش درر برتامه عصرجدید به صورت حرفه ای در عرصه موسیقی فعال بوده است و شرکت او در برنامه عصر جدید و قضاوتش توسط داورانی همچون بشیر و نونهالی هیچ گونه مداخله ای در مسیر پیشرفت این خواننده کوچک ندارد .

البته بی شک نمی توان از تاثیر بزرگ رسانه در درخشیدن و بیشتر دیده شدن این خواننده کوک جشم پوشی کرد ؛ اگر احسان علیخانی و عصر جدید نبود مسیر دیده شدن و شهرت پارسا به این سادگی ها طی نمی شد و قطعا او راه سخت تری را در پیش داشت .

شاید رقابت آرمان امیدی پسر آذری خوان عصر جدید با پارسا را بتوان یکی از جذاب ترین چالش های برنامه عصر جدید دانست .

البته دنیای آرمان و پارسا کمی متفاوت است ، رنگ  و بوی جایی که آرمان بزرگ شده با پارسا تفاوت دارد ؛ دنیای آن ها متفاوت بوده و حالا  عصر جدید این دو کودک دهه هشتادی را برای رقابت به صحنه رسانه ملی فرا خوانده است .

در زمانه ای که اکثر بچه ها تایمشان را به وقت گذرانی های بی هدف در فصای مجازی می گزرانند ، کودکانی مثل پارسا کمیاب و ارزشمند هستند .

پارسا در کنار دنیای کودکانه و مدرسه در عرصه هنر و موسیقی فعال است .

پارسا خائف از اردبیل رتبه اول جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش آواز ایرانی را کسب کرد ؛ برگزیدگان بخش موسیقی کلاسیک و دستگاهی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان یکشنبه شب در تالار وحدت تهران معرفی و تجلیل شدند.

دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از ۲۲ مرداد ماه در  تهران آغاز و ۱۷ شهریور پایان یافت.

مراسم پایانی این جشنواره، یکشنبه شب با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری، علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی ،حسین علیزاده عضو هیات داوران جشنواره، حمیدرضانوربخش، جاوید مجلسی، حسین بهروزی نیا و شماری از اهالی موسیقی برگزار شد.

همچنین مراسم تجلیل و معرفی برگزیدگان بخش موسیقی نواحی این دوره از جشنواره نیز دوم شهریور در تالار وحدت برگزار شد.

با رای هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش آواز ایرانی در رده سنی الف پارسا خائف از اردبیل رتبه اول را کسب کرد .

در این جشنواره بیش از ۱۶۰۰ نفر از سراسر کشور شرکت کرده بودند که در یک رقابتنفسگیر با هم در رشته های مختلف به رقابت می پرداختند .

پارساخائف هفته پیش هم در جشنواره بین المللی شمس و مولانا با ارکستر کودکان رودکی تبریز بخاطر اجرای دو تصنیف از زیبا از اشعار مولانا مورد تجلیل قرار گرفته بود

پارسا پیش از حضورش در برنامه عصر جدید دربنامه تلویزیونی فرمول یک مهمان علی ضیا بود ، او در فضای مجازیفعال است و در بازه های زمانی کلیپ های خوانندگی اش را منتشر می کند .

اجرای پارسا در برنامه فرمول یک :

در ادامه کلیپ اجرای «سرخوشان مست» استاد شجریان توسط رضا ابراهیمی و مهسا نساج‌پور در اختتامیه جشنواره موسیقی جوان را تماشا نمایید :

پارسا پس از برگزیده شدنش در  پنجمین جشنواره  همایون خرم نوشت :

د ر مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم که پنج شنبه ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۷، تالاروحدت برگزار شد بار دیگر در رشته آواز بخاطر اجرای تصنیف” در میان گلها” استاد زنده یاد همایون خرم نفر برگزیده کشوری این جشنواره معرفی شدم. من از راهنمایی ها و اموزش های بسیار خوب اساتیدم نهایت سپاس و قدر دانی را دارم .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا