چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل برکر گوون بازیگر نقش ندیم در سریال ترکی استانبول ظالم

زندگینامه و بیوگرافی کامل برکر گوون بازیگر نقش ندیم در سریال ترکی استانبول ظالم به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی آدرس پیج اینستاگرام و عکس های جدید در این مطلب

بیوگرافی کامل برکر گوون بازیگر نقش ندیم
بیوگرافی کامل برکر گوون بازیگر نقش ندیم

برکر گوون Berker güven بازیگر نقش ندیم در سریال ترکی zalim istanbul شخصیتی که همه ی قصه دور اون شکل گرفته و در کانون ماجراهاست و هرچقدر که داستان سریال پیش میره، پررنگ تر میشه و استعدادهای بازیگرش بیشتر به چشم میان. برکر گوون، در سال ۱۹۹ در استانبول به دنیا آمد، در دانشگاه بیلگی استانبول در رشته سینما و تلویزیون ادامه تحصیل داده. اولین بازی اش را در سال ۲۰۱۷ در سریال بابام کرده است.

او قبل از ورود به عرصه ی بازیگری، مدتی به بازی در تئاتر مشغول بوده است. برکر در سال ٢۰۱۴ به یادگیری درس های بازیگری در آتلیه ی بازیگری Craft پرداخت. او درس های بازیگری را از چا چالیشکور و ایپک بیلگین فرا گرفته است. برکر همچنین با سفر به ایالات متحده، درس های بازیگری را از سوسان باتسون که مربی بازیگرانی همچون تام کروز، نیکول کیدمن، کریستین دانست و ژولیت بینوش یاد گرفته است.

برکر گوون برای اولین بار با فیلم بابام در سال ٢۰۱٧ به دنیای بازیگری وارد شد و بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. برکر در همان سال به ایفای نقش الکسی در سریال وطنم تویی پرداخت. او از قسمت ٣٢ به جمع بازیگران این سریال وارد شد. از سایر بازیگران این سریال می توان به بوران کوزوم، میرای دنر، پینار دنیز، هالیت ارگنچ و برگوزار کورل اشاره کرد. بازی اخیر برک گوون مربوط به سریال زیبای استانبول است. او در این سریال نقش معلولی بنام ندیم را بر عهده دارد که بعدا می تواند بر روی دوپایش بایستد و مانند یک شخص سالم راه برود.

برک مجرد است. او در سال ٢۰۱٧ با بازیگر ٣٧ ساله ی ترک، چا چالیشکور که دختر بازیگر قدیمی ترک، ایپک بیلگین است رابطه داشت. چا ، ۱٢ سال از برکر بزرگتر است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد رابطه ی این دو در دسترس نیست.

پیج اینستاگرام

برکر در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار دنبال کنندده دارد.

فیلم ها و سریال ها

٢۰۱٧- فیلم سینمایی  Babam (بابام) در نقش عاریف

٢۰۱٧- سریال Vatanim Sensin (وطنم تویی) در نقش الکسی

٢۰۱٩- سریال  Zalim Istanbul (استانبول ظالم) در نقش ندیم کاراچای


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا