چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل رکسانا بهرام خواهر پانته آ بهرام + عکس

پانته آ بهرام بازیگری شناخته شده و نام آشنا است اما شاید اسم خواهر او رکسانا را کمتر شنیده باشیم با این که او نیز اهل هنر است و در تئاتر کار می کند.

رکسانا بهرام خواهر پانته آ بهرام

زندگی رکسانا بهرام

رکسانا بهرام متولد تهران است و در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمده است. او در دانشگاه تهران در رشته زمین شناسی درس خوانده اما ترجیح داده در زمینه هنر کار کند و بیش از همه به نمایش علاقه داشته است.

رکسانا بهرام در این سال ها بازیگری تئاتر را تجربه کرده، عروسک گردان بوده و دستیاری کارگردان را در سابقه اش به ثبت رسانده اما اوج کار او زمانی است که در کسوت کارگردان تئاتر قرارمی گیرد.

رکسانا بهرام خواهر پانته آ بهرام

نمایش های رکسانا بهرام

اگر بخواهیم از نمایش هایی که رکسانا بهرام در آنها نقشی داشته نام ببریم فهرستی بلندبالا می شود اما شاید ذکر این نکته بد نباشد که این بانوی هنرمند با محمد یعقوبی کارگردان نام آشنای تئاتر کارهای مشترک زیادی داشته و در نمایش های شب بخیر مادر، زمستان ۶۶، رقص کاغذ پاره ها و دل سگ به عنوان بازیگر و دستیار با او همکاری کرده است.

علاقه مندان به تئاتر دو نمایش به کارگردانی این هنرمند را حتما به خاطر دارید یکی از آنها «سومین شنبه هفته که به اشتباه به اون میگن دوشنبه» نام دارد که به شدت مورد تحسین قرار گرفت و دیگری نمایش «۱۱:۱۱» است که در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا شد و بسیار مورد استقبال تماشا گران قرار گرفت.

رابطه خوب رکسانا و پانته آ بهرام

رکسانا و پانته آ بهرام در زندگی حرفه ای خود ویژگی های مشترک زیادی دارد که همه آنها از صحنه نمایش نشات می گیرد. آنها با یکدیگر همکار بوده اند و علاوه بر این روابط بسیار گرمی و صمیمانه ای دارند به گونه ای که پانته آ وقتی به برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی دعوت شد خواهرش را به عنوان رفیق صمیمی خودش روی صحنه برد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا