چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل مهلا مومن زاده دختر تکواندو کار ایرانی قهرمان جهان

مجله اینترنتی کولاک : مهلا مومن زاده دختر ورزشکار ایرانی در رشته تکوادو متولد سال ۱۳۸۱ و ۱۷ ساله است ، او ساعتی پیش توانست در وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان ایران در نخستین تجربه جهانی خودبا شکست تمامی رقبایش مدال طلای مسابقات جهانی منچستر را کسب کند.

بیوگرافی مهلا مومن زاده تکواندو کار :

مهلا دختر تکواندو کار پرافتخار ۱۷ ساله اهل البرز است ؛ مهلا یکی از نوابغ درخشان دنیای تکواندو ایران است ، او از سنین کودکی وارد ورزش شد ، در ابتدای ورود مهلا به باشگاه ، او زیاد به ورزش علاقه نشان نمی داد اما با گذشت و زمان و افتخار آفرینی هایش در سطح ملی آرام آرام عشق تکواندو در وجود دختر نوجوان قوت گرفت و توانست قله های موفقیت را در سطح جهانی فتح کند .

آیا مهلا مومن زاده درس می خواند ؟

مهلا در کنار ورزش حرفه ای ، تحصیل نیزمی کند واکنون در پایه یازدهم مشغول درس خواندن است ، اما قطعا به علت حضور او در ورزش قهرمانی شرایط درس خواندنش با سایر هم سن و سالانش متفاوت می باشد .

مهلا مومن زاده در المپیک ۲۰۲۰:

مهلا دختری قوی با آرزو های بزرگ است و به قهرمانی جهان در منچستر قانع نیست ، او می خواهد همچون کیمیا علیزاده در سطح المپیک رقبایش را کنار بزند و سکوی قهرمانی را فتح کند .

مومن زاده چندی پیش توانست سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را برای حضور پرقدرت و با انگیزه کسب نماید .

مهلا روزی چند ساعت تمرین می کند ؟

مومن زاده برای حضور پرقدرت در المپک ۲۰۲۰ روزی پنج ساعت تمرین می کند و آرزو دارد مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ را به دست آورد .

وی به آمادگی بالای خود برای کسب مدال در المپیک نوجوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به شناخت حریفان و تمرینات فشرده که پشت سر می گذارم و امید زیادی به کسب مدال در این مسابقات دارم.

بانوی البرزی تیم ملی نوجوانان تکواندو از برگزاری اردو آماده سازی تیم اعزامی در تهران خبرداد و گفت: از اواخر خردادماه این اردو آغاز می شود که این تمرینات تا پیش از اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

مومن زاده در پایان به وضعیت تکواندو البرز اشاره کرد و گفت: حضور تعداد بسیاری از ملی پوشان در تمامی رده های سنی تیم ملی بر موفقیت بالای این رشته در استان گواهی می دهد و می توان کرج را قطب تکواندوی ایران دانست.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا