چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل ناتالیا کشتی کج کار مشهور

ناتالیا کشتی کج کار حرفه ای در بیست و هفتم می سال ۱۹۸۲ در کالگری کانادا متولد شد. ناتالیا کاترین نایدهارت قرار است امشب با  لیسی اوِنز ستاره کشتی کج آمریکا در نخستین مسابقه کشتی کچ زنان که از طرف WWE در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار می‌شود، در ورزشگاه ملک فهد به روی رینگ برود.

بیوگرافی کامل ناتالیا کشتی کج کار مشهور

ناتالیا آموزش کشتی را تحت نظر عموهای خود راس و بروس هارت آغاز کرد.

در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱، برای پروموهای کار می‌کرد ولی بعد در سال ۲۰۰۳ به استخدام  Stampede Wrestling درآمد. در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ در انگلستان و ژاپن کشتی می‌گرفت. در ژانویه ۲۰۰۷، قراردادی با wwe امضا کرد و وارد Deep south wrestling شد. بعد از مدتی هم به OVW و FCW رفت. در FCW ناتالیا مدیریت پسر عمه اش ای اچ اسمیث و دوست پسرش تی جی ویلسون را عهده‌دار شد. در سال ۲۰۰۸، وارد ECW شد و مدیر تایسون کید شد. بعدها این دو با دی اچ اسمیث گروه هارت داینستی را تشکیل دادند و وارد اسمکدان شدند.

زندگی شخصی ناتالیا

ناتالیا دختر جیم نایدهارت و الی هارت است. مادرش هم دختر استو هارت است. ناتالیا دو خواهر دارد؛ خواهر بزرگترش، جنیفر و خواهر کوچکترش کریستن نام دارد. ناتالیا پدربزرگش را در داخل و خارج از رینگ الگوی خود می‌داند. به عنوان عضوی از خانواده کشتی‌گیر هارت، او دختر دایی هری اسمیث و تدی هارت است. او دوست صمیمی اری اسمیث نیز هست و مدت کوتاهی با هم زندگی می‌کردند. او از ۱۲ سالگی تایسون کید را می‌شناسد و از نوامبر ۲۰۰۱ با هم قرار می‌گذاشتند. این زوج در ژوئن ۲۰۱۳ ازدواج کردند.

ناتالیا در Calgary خانه‌ای شخصی دارد اما بیشتر اوقات در منزلش در فلوریدا زندگی می‌کند.

گروه دیواهای محشر

در ۲۶ آوریل، از راء به اسمکدان بازگشت و در اولین مسابقه پس از بازگشتش مغلوب بری بلا شد. در ماه می، شروع به مدیریت گروه‌ای جی و کاتلین کرد اما در آگوست، طی یک استوری لاین به‌ای جی حمله کرد. پس از آن با بث فینیکس هم تیمی شدند و خود را «دیواهای محشر» نامیدند و توانستند ای جی و کاتلین را شکست دهند. ناتالیا، بث فینیکس را در Hell in a cell همراهی کرد؛ جاییکه فینکس توانست قهرمان دیواز شود. بعد هم پس از Vengeance به کلی کلی و ایو در بک استیج حمله کردند. در رویال رامبل هم گروه «دیواهای محشر» به همراه دوقلوهای بلا توانست ایو، کلی کلی، آلیشا فاکس و تأمینا راش کست دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا