چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل کرم بورسین بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی شرافت + اینستاگرام و عکس

زندگینامه و بیوگرافی کامل کرم بورسین بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی شرافت همچنین اینستاگرام و عکس کرم بورسین به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی. کرم بورسین یکی از بازیگران شناخته شده ترکیه است و نقش های به یاد ماندنی زیادی در فیلم ها و سریال ها بازی کرده است. بورسین همچنین در صنعت مد نیز بسیار فعال است و یکی از مشهورترین مدل های ترکیه نیز محسوب می شود.

کرم بورسین به خاطر بازی در سریال‌های  Güneşi Beklerken و  Şeref Meselesi  شهرت زیادی کسب کرد. او ۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ میلادی به دنیا آمده است. کرم فعالیت هنری خود را از سل ۲۰۰۶ آغاز کرد. وی در کشورهای متعددی همچون اسکاتلند، اندونزی، انگلیس، ترکیه، مالزی و آمریکا زندگی کرده است.

بورسین در ۱۵ سالگی به همراه خانواده اش به تگزاس آمریکا مهاجرت کرده و در کالج امرسون بوستون آمریکا مشغول به تحصیل شد. او بعد از اتمام تحصیلاتش به لس آنجلس رفته و در آنجا ” راجر کورمن ” تهیه کننده برنده اسکار استعداد بازیگری کرم رو کشف کرد و وی بعد از آن به بازیگری حرفه ای روی آورد. او فارغ التحصیل دانشکده ارتباطات بازاریابی کالج امرسون بود و در حالی که در دانشگاه بود دوره بازیگری هم می‌دید. وی به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در یک مسابقه در دبیرستان در ایالات متحده انتخاب شد. قبل از بازیگر شدن، به عنوان راننده مشغول به کار بود.

کرم بورسین بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی شرافت
کرم بورسین بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی شرافت

بورسین در حد عالی به زبان انگلیسی تسلط دارد و در حد متوسط با زبان فرانسه آشناست. یکی از بازیگران مشهور و مورد علاقه بورسین، دانیل دی لوئیس است. استاد مسلم بازیگری و هنرمندی که مثال او در دنیای سینما کمتر وجود دارد.

بورسین در سال ۲۰۱۰ در فیلم های تلویزیونی آمریکایی از جمله Sharktopus حضور یافته بود. در ۹ سپتامبر ۲۰۱۳، او در تبلیغات یک تجاری Line ظاهر شد. این بازیگر ۳۳ ساله در فیلمی ترکیه‌ای به نام « Unutursam Fısılda» نقش یک موزیسین را بازی کرد. در سال ۲۰۱۶ در یک تبلیغات تجاری همراه دوست دخترش سرنای سریکایا حضور یافت. سریکایا هم یک بازیگر و مدل ترکیه ای است.

بورسین هر دو پروداکشن هالیوود-ترکیه را دنبال می کند و ترجیح می دهد از هر دو زبان انگلیسی و ترکی در بازیگری استفاده کند. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر بین المللی سئول شده است.

کرم بورسین بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی شرافت است که توسط کانال D ترکیه تولید و پخش شد. این سریال از یک سریال ۱۸ قسمتی ایتالیایی منتشر شده بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ به نام، حریم شکسته گرفته شده‌است. قسمت آخر این سریال در ۱۷ مارس ۲۰۱۵ از کانال دی ترکیه پخش شد.

اینستاگرام کرم بورسین

instagram.com/thebursin

عکس های کرم بورسین


برای دیدن مطالب بیشتر به اینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا