چهره هاسلبریتی ایرانی

تبریک و واکنش چهره ها به تولد نوید محمدزاده + عکس

تبریک و واکنش چهره ها به تولد نوید محمدزاده به همراه عکس. تبریک چهره های مشهور به مناسبت سالروز تولد نوید محمدزاده با انتشار عکس. نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر ایلام متولد شد، امروز (۱۷ فروردین) زادروز ۳۴ سالگی او است، او در سال ۸۲ پس از گرفتن دیپلم برای علاقه‌ای که به بازیگری پیدا کرده بود به مؤسسه هفت هنر کرج رفته و زیر نظر اساتیدی محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید.

خودش درباره شکل‌گیری علاقه‌اش به بازیگری می‌گوید فوتبال بازی می کرده و عاشق فوتبال بوده، حتی قرار شده بود برود تیم نوجوانان سایپا تا اینکه یک روز فیلم «سوته دلان» علی حاتمی را با بازی فوق العاده بهروز وثوقی می بیند. همان شب فیلم «قیصر» را می‌بیند، روز بعد به ویدئو کلوپ می‌رود و فیلم «صورت زخمی» پاچینو را می خرد و بعد دچار جنون بازیگری می شود. محمدزاده می‌گوید آن زمان دیوانه بهروز وثوقی بوده و معتقد است بازی وثوقی در «کندو» بهترین بازی تاریخ سینمای ایران است. او علاوه بر اینکه امروز یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران به حساب می‌آید هنوز یک هوادار متعصب استقلال است و مسابقات فوتبال را به خوبی دنبال می‌کند.

به وضوح می‌توان از سال ۱۳۹۲ تا امروز تأثیر چشمگیر درخشش نوید محمدزاده در هنر بازیگری ایران را دید. او امروز قطعاً الگوی بسیاری از هنرجویان بازیگری و حتی بازیگران حرفه‌ای سینما و تلویزیون است. تقریباً تمام بازی‌های محمدزاده پس از «عصبانی نیستم» مورد توجه قرار گرفت و تحسین منتقدان، جشن‌ها و جشنواره‌های مختلف را به همراه داشت. بسیاری از سینماگران او را با بهروز وثوقی مقایسه می‌کنند و حتی برخی منتقدان مثل خسرو دهقان، حتی نوید محمدزاده را از بهروز وثوقی بازیگر بهتری می‌داند. در طول دوران بازیگری‌اش حواشی بسیاری نیز متوجه او بوده تا جایی که بازیگرانی چون رحیم نوروزی، حمید گودرزی و پرویز پرستویی به شدت از او انتقاد کرده‌اند.

امروز به جرأت می‌توان نوید محمدزاده را یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینمای ایران دانست که حتی در بین عوام مردم نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. او علاوه بر هنر بازیگری‌اش، فیلم‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده را نیز با دقت انتخاب کرده و معمولاً آثاری مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد و در گیشه با موفقیتی چشمگیر همراه است. نوید محمدزاده را امروز می‌توان تنها سوپراستار سینمای ایران دانست که در هیچ فیلم کمدی ایفای نقش نکرده است.

واکنش چهره ها به تولد نوید محمدزاده
واکنش چهره ها به تولد نوید محمدزاده

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا