سبک زندگی

ترفندهای خوشتیپی با چادر را بشناسید + عکس

خانم های چادری که دوست دارند شیک پوش باشند و از یکنواختی دربیایند به این نکات ساده توجه کنند. همچنین جدیدترین مدهای خوشتیپی با چادر در اینجا حجاب برای هر فردی به شکل خاصی معنا شده است. این تصور غلطی است که بعضی افراد فکر می کنند که داشتن حجاب جلوی شیک پوشی را می گیرد. در حالی که می توان با چادر و روسری هم شیک پوش بود. اگر شما فردی چادری هستید و دوست دارید هنگام استفاده از چادر راحت باشید و در عین حال شیک پوش باشید به نکاتی که در ادامه آمده است توجه کنید. این نکات به شما کمک می کند تا از لیز خوردن و نامرتبی چادر و روسری جلوگیری کنید.

خوشتیپی با چادر
خوشتیپی با چادر

شیک پوشی با چادر

خانم های چادری هم می توانند خوش تیپ بودن را تجربه کنند. بعضی ها تصور می کنند که پارچه سیاه چادر سرتا پای آن ها را می پوشاند و جلوی زیباییشان را می گیرد در حالی که این طور نیست. با رعایت یکسری نکات شما هم می توانید فرد خوش تیپی باشید. به عنوان مثال در انتخاب رنگ روسری از رنگ های ملایم و شاد استفاده کنید. هنگام خرید روسری به جنس پارچه آن توجه کنید تا به راحتی روی سر بایستد و لیز نخورد. معمولا روسری های نخی بهتر از ابریشمی و ساتن روی سر می ایستند. اگر هنگام استفاده از روسری نخی از فرم جلوی روسری گله دارید می توانید از طلق استفاده کنید تا روسری شما خوش فرم بایستد.

خانم های چادری می توانند برای شیک پوشی از شال یا روسری و کیف و کفش و مانتو شلوارهای رنگ شاد و ملایم استفاده کنند. و با این روش می توان ظاهری خوش تیپ داشت. تیپ خوب ما هم به خودمان و هم به دیگر اعضای جامعه روحیه خواهد داد. از آنجایی که این روزها خانم های زیادی در محیط های کار زنانه مشغول فعالیت اند و اصلا محیط کار زنانه یک امتیاز برای استخدام کنندگان بانوان برای جذب نیروی خانم به شمار می آید با داشتن لباس های زیبا با رنگ هایی شاد می توانید انرژی زیادی به همکارانتان بدهید.

خانم های چادری برای شیک پوشی از روسری و کیف و کفش از رنگ شاد و ملایم استفاده کنند.

چادر

خوش تیپ بودن خانم های با حجاب و چادری

بعضی از خانم ها به راحتی به سمت استفاده از رنگ های شاد و روشن نمی روند چون تصور می کنند با این رنگ ها توجه نامحرم به آن ها جلب می شود. در حالی که این تصور کاملا غلط است. امروزه اکثر جوانان طرفدار رنگ های روشن و ملایم هستند و کمتر کسی به سراغ رنگ مشکی می رود. استفاده از این رنگ های ملایم و شاد برای خانم های چادری هیچ ایرادی ندارد بلکه به آنان روحیه و انرژی زیادی می بخشد. خیلی از افرادی که هنوز از فرهنگ های کهنه استفاده می کنند و تفکرات به روز ندارند فکر می کنند خانم هایی که لباس هایی با رنگ روشن می پوشند قصد خودنمایی دارند.

مشکل بزرگ تر این است که برخی افراد با استناد به احکام الهی می خواهند خانم ها را سراسر مشکی پوش و تیره پوش کنند. اما چرا زنان ما باید در جامعه به گونه ای رفت و آمد کنند که انگار هر روز به مراسم ختم می روند! خانم های چادری علاوه بر استفاده از رنگ های روشن باید خوش رو و اجتماعی باشند و با محبت با اطرافیان رفتار کنند تا تصویر منفی ای از چادری ها به عنوان افرادی بد اخلاق و اخمو در ذهن مردم باقی نگذارند. خانم های چادری باید با استفاده از رنگ های ملایم و روشن به اطرافیان حس آرامش بدهند و دیگران را جذب حجاب و چادر کنند و در ذهن دیگران یاد و خاطره ای مثبت ایجاد کنند./زیبامون

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    متأسفانه متن را مطالعه کردم و در آن استحاله و اباحی گری را عیان می بینم،شاید بدانید و یا شاید ناخواسته دارید در کسوت ناتوی فرهنگی قلم می فرسایید!!! در این کارزار فرهنگی و جنگ همه جانبه با دشمنان این چرندیات را تحویل زنان عفیف ملت تان می دهید؟؟؟!!! بنده خودم خانم ام و اتفاقا از مدل و رنگ های شاد و تیره هر دو استفاده کردم و به عین دریافتم که اتفاقا خانم های از منظر شما شیک پوش توجهات نامحرمان را بسیار بیشتر از حتی خانم های مانتویی جلب می کنند بنابراین استفاده از رنگ هایی که در مقابل نامحرم جلب توجه نکند فلسفه حجاب است. ما چادر می پوشیم تا خود و گوهر عفاف درونی و بیرونی مان را از دستبرد حفظ کنیم نه به نوعی جلوه گری با تناقض را به پیش ببریم و با زبان بی زبانی بگوییم من مثل همان بی حجاب و شل حجابم اما به شکلی دیگر.
    چقدر جالب دقیقا عکس مهناز افشارخائن و … را که گذاشتید تا کاملا مفهوم شود سرگذشت خانم های جلوه گر با چادر ممکن است به کجاها برسد…!!! ابتدا جلوه گری با چادر و نرم نرمک بی حجابی کامل و …
    می دانید برای پیشرفت سطح علمی جامعه و دیگر عرصه ها مردان و زنان باید ذهنی ارام و به دور از شهوات نابجا داشته باشند و این در تحقیقات و رویکرد عملی ثابت شده است. اگر یک زن فقط برای همسر خودش چشم نواز باشد اشکالش کجاست و نخواهد هر نگاه هرزه و آزار دهنده ای رویش باشد و مخل ارامش و امنیتش شود تکلیف چیست؟ قطعا حجاب بعد هم در خصوص ویژگی های رنگ مشکی اطلاعات کافی ندارید در خصوص ویژگی های رنگ مشکی بخوانید تا بدانید چه ویژگی در این رنگ هست. ما چادر می پوشیم که از نگاه های حرام و تبعاتش برای خود و خانواده و جامعه و جهان جلوگیری کنیم شما به چه قصدی داری این عقاید ناصحیح را به خورد زنان محجبه می دهی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا