سرگرمیفال و طالع بینی

تعابیر و معانی کامل تصویر طاووس در فال قهوه

در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک تعابیر و معانی طاووس در فال قهوه را مطالعه می فرمایید. نمایان شدن طاووس در فال قهوه با توجه به اینکه در کدام قسمت از فنجان قهوه نقش بسته باشد معانی مختلفی دارد. دست یافتن به موفقیت، خوش شانسی و زندگی جدید توام با شانس از تعبیرهای طاووس در فال قهوه است.
طاووس در فال قهوه
طاووس در فال قهوه

تعبیر طاووس در فال قهوه

طاووس نمادی از لوکس بودن، غرور و شکوه و جلال است. یک طاووس با دم باز شده به طور روشن خبر از دستیابی به ملک و املاک می‌دهد. اگر شکل طاووس با نقطه‌هایی محصور شده باشد نشان دهنده یک زندگی لوکس است. اگر یک حلقه در نزدیکی آن باشد، ازدواجی متمولانه در پیش است. همچنین وجود ابر یا مقدار زیادی برگ در پایین فنجان نشان دهنده آن است که غرور و اهمیت دادن زیاد به ظاهر اشیا باعث ایجاد مشکل خواهد شد. طاووس پرنده‌ای است که به طور طبیعی دم  رنگارنگ خود را را برای به رخ کشیدن سلطه، بلوغ و جذابیت جنسی به نمایش می‌گذارد.‌

کتاب‌های باستانی فال قهوه تاکید می‌کنند که وجود طاووس در بالای فنجان نشانه شادی و جشن و موفقیت است. از نظر بررسی نمادین، طاووس یک زندگی جدید، از نو متولد شدن، از نو جوان شدن، شادابی، موفقیت، خوش شانسی و قدر و منزلت را نشان میدهد. از این‌رو اگر شما در فنجان قهوه خود نقش طاووس را دیدید نشان می‌دهد که خوش شانسی و اقبال بلند شما را احاطه کرده است، به همین جهت خوشحال هستید و موفقیت شما در انجام پروژه‌های مختلف باعث می‌شود تا روز به روز بیشتر رشد کنید‌.

نقش طاووس در بالای فنجان

طاووس در فال قهوه اگر در بالای فنجان نقش بسته باشد، نشان می‌دهد که شما انسان موفقی هستید و رشدی جدید را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. این رشد و پیشرفت مربوط به تجدید قوای درونی شماست. موفقیت و شانس در موضوعی که هیچ گاه فکر نمی‌کردید در زندگی خود به آن دست پیدا کنید، به سراغ شما خواهد آمد.
شما باید از آنچه به دست آورده‌اید برای بخشیدن به دیگران استفاده کنید تا آنها نیز به وجود شما در زندگی خود افتخار کنند. این روند باعث می‌شود تا خیر و برکت به همه جنبه‌های زندگی شما وارد شود.

نقش طاووس در میانه فنجان

نقش طاووس در وسط فنجان قهوه به این معنی است که طولی نخواهد کشید تا شما زندگی جدیدی را تجربه کنید که کاملا با زندگی کنونی شما متفاوت است. این زندگی جدید توام با موفقیت خواهد بود و باعث خوشحالی شما می‌شود.
اقدام لازم از سوی شما برای دست پیدا کردن به این زندگی جدید، تلاش کردن است. شما باید خود را برای ورود به این زندگی جدید آماده نمایید. باید کاری کنید تا اطرافیان به شما افتخار کنند، زیرا این دروازه دستیابی شما به شانس است. هیچ کدام از افرادی را که وارد زندگیتان میشوند دست کم نگیرید زیرا هرکدام از آنها ماموریتی مثبت در زندگی شما دارند.

نقش طاووس در پایین فنجان

شکل طاووس در پایین فنجان نشان می‌دهد شما در زندگی دچار رکود شده‌اید. این حالت در یک دوره زمانی طولانی و هنگامی رخ می‌دهد که دستیابی به موفقیت به دلیلی به تاخیر افتاده است. نشانه‌ای از این که شما به زودی دگرگونی در پیش داشته باشید وجود ندارد و این حالت در شرایط سخت رخ می‌دهد. در این زمان شما از آن جهت که نمی‌دانید فردا چه اتفاقاتی را برای‌تان رقم می‌خورد، عصبی و مضطرب هستید.

طاووس در فال قهوه

وجود بیش از یک طاووس در فنجان

وجود بیش از یک طاووس در فنجان نشان می‌دهد که اگرچه شادی و موفقیت بسیار به شما نزدیک هستند، اما شما در زندگی دور از آنها قرار گرفته‌اید. با وجود اینکه همه موارد لازم برای شادی و موفقیت را در اختیار دارید، اما شاد و موفق نیستید. علت این است که شما انرژی‌های منفی را به سوی خود جذب کرده‌اید و این انرژی‌ها شادی را از وجود شما تخلیه می‌کنند. باید بدانید که لیاقت شما در زندگی بسیار بیشتر از این است.
انرژی‌های منفی همانگونه که روی موفقیت شما تاثیر مخرب دارند، باعث می‌شوند تا نتوانید از آنچه دارید برای لذت بردن از زندگی استفاده کنید، به جای آن شما به سمت چیز‌هایی می‌روید که باعث می‌شود در پایان روز نزد خود شرمنده باشید. پس وقت آن فرا رسیده است که همه چیز را در زندگی خود دگرگون کنید تا فرآیند رشد شما در مسیر صحیح قرار بگیرد.

به طور کلی

طاووس در فال قهوه نشانه شکوه وجلال است .

طاووس با دم باز در فال قهوه نشانه خرید و دست یافتن به ملک و املاک میباشد.

دیدن طاووس در فال قهوه که اطراف آن از نقاط متفاوت باشد نشانه یک زندگی لوکس و تجملی است .

دیدن طاووس در فال قهوه که حلقه یا دایره ای نزدیکش باشد نشانه یک ازواج با ثروت فراوان است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا