رپورتاژ آگهی

تلویزیون ال جی مدل ۶۵SM8100

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل ۶۵SM8100 نمایشگر LED دارد. این محصول مجهز به کیفیت تصویر ۴K است و از تراکم پیکسلی بالایی برخوردار است. تلویزیون ال جی مدل ۶۵SM8100 می‌تواند تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار دهد. این تلویزیون در عرصه کیفیت تصویر از قابلیت‌های مختلف پشتیبانی کرده و در زمینه سیستم صوتی نیز دارای دو بلندگو ۱۰ واتی است و به طور کلی از ۲۰ وات توان خروجی برخوردار است. تلویزیون ال جی ۶۵SM8100 رنگ‌ها را به صورت متنوع و با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش ۶۵ ارائه می‌دهد. این محصول دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و کاربران با استفاده از وای فای و پورت LAN به راحتی می‌توانند به اینترنت متصل شده وبگردی کنند و به دنیایی از محتوای مختلف دسترسی داشته باشند.

با داشتن قیمت تلویزیون dubaikoochooloo مناسب تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵SM8100 از فرمت‌های HDR نیز پشتیبانی می‌کند و با داشتن سیستم عامل webOS به معنای واقعی زندگی هوشمندی برای شما به ارمغان می‌آورد. ال جی تلویزیون ۶۵SM8100 را به فناوری‌های  Biliion Rich Color و Wide Color Gamut  مجهز نموده است. با وجود این فناوری‌ها رنگ‌ها بسیار دقیق تر و گسترده تر ارائه می‌شود. سیستم صوتی تلویزیون ال جی ۶۵SM8100 مجهز به فناوری DTS Virtual:X است و با وجود این سیستم صوتی صدا با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار میگیرد. این محصول دارای هوش مصنوعی است و به راحتی رضایت کاربران را می‌تواند جلب کند. شما می‌توانید تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵SM8100 را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵SM8100 با ما هم همراه باشید.

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند ال‌جی ۶۵SM8100

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵SM8100 از کیفیت تصویر ۴K پشتیبانی می‌کند. این محصول تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه می‌دهد. یکی از فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون ۴k ال جی ۶۵SM8100 فناوری نانو سل می‌باشد. وجود این فناوری باعث شده است که وضوح رنگ‌ها افزایش یافته و شما تصاویر را به صورت زنده و کاملاً طبیعی مشاهده میکنید. تمامی صحنه‌های پخش شده بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ زنده و طبیعی می‌باشد. ال جی تلویزیون نانوسل ۶۵SM8100 را به پنل نمایشگر IPS مجهز نموده است. تمامی صحنه‌های پخش شده دقت رنگی بالایی دارند و از روشنایی مطلوبی برخوردار هستند. تلویزیون ۴K ال جی ۶۵SM8100 از زاویه دید گسترده برخوردار است و می‌تواند تصاویر را با تراکم پیکسلی گسترده‌ای برای کاربران نشان دهد. یکی از قابلیت‌های به کار رفته در این تلویزیون قابلیت  Biliion Rich Color و Wide Color Gamut می‌باشد. این قابلیت می‌تواند هزاران رنگ را بر روی نمایشگر با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد. کیفیت تصویر ۴K از تراکم پیکسلی بالایی برخوردار است و با وجود فناوری‌های HDR تصاویر به صورت عمیق ارائه می‌شود. این محصول رنگ مشکی را به صورت تیره بر روی صفحه نمایش ارائه می‌دهد. وجود فناوری ۴K Upscaler باعث شده است که شما بتوانید صحنه‌های بی کیفیت و یا صحنه‌هایی که رزولیشن پایینی دارند را در حد ۴K مشاهده کنید که رقیب جدی قیمت تلویزیون سامسونگ دبی کوچولو محسوب می‌شود.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی ۶۵SM8100

تلویزیون هوشمند ال‌جی ۶۵SM8100 در زمینه صدا مجهز به امکانات و قابلیت‌های صوتی مختلف می‌باشد. این تلویزیون در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده و سیستم صوتی دو کاناله دارد. به طور کلی این محصول از توان صوتی ۲۰ وات برخوردار است و می‌تواند صدای بسیار فراگیر در سراسر محیط پخش کند. تلویزیون‌های ال جی ۶۵SM8100 دارای فناوری رمزگشایی صدای دیجیتال DTS می‌باشد. با وجود این فناوری صدا با تمامی جزئیات ارائه شده و شما می‌توانید با استفاده از پورت‌های مختلف آهنگ‌های مورد علاقه خودتان را به تلویزیون ال جی ۶۵SM8100 منتقل نموده و صداها را با کیفیت بسیار بالا بشنوید. تلویزیون هوشمند ال‌جی ۶۵SM8100 مجهز به فناوری دالبی دیجیتال Dolby Digital است و کیفیت صدا را افزایش می‌دهد. وجود فناوری DTS Virtual: X باعث شده است صدا از کانال‌های صوتی مجازی پخش شده و کاربران احساس کنند که صدای چند بعدی و همه جانبه می‌شنوند.

 

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵SM8100

تلویزیون ۴K ال جی ۶۵SM8100 به معنای واقعی می‌تواند زندگی هوشمند و مدرن برای شما ارائه دهد. این محصول کارایی بسیار بالایی دارد و مجهز به قابلیت اشتراک گذاری بی سیم می‌باشد. با استفاده از بلوتوث این امکان برای کاربران فراهم شده است که بتوانند داده‌ها و اطلاعات خودشان را با کیفیت بالا به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و آنها را مشاهده کنند. تلویزیون هوشمند ۶۵SM8100 دارای گیرنده‌های دیجیتال DVB-T2/C/S2 است و از قابلیت اسمارت پشتیبانی می‌کند. وجود هوش مصنوعی باعث شده است شما امکانات و قابلیت‌های گسترده‌ای داشته باشید. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵SM8100 دسترسی کاربران را به محتوا‌های آنلاین نتفلیکس به راحتی فراهم نموده است. این محصول از فناوری پشتیبانی نموده و امکان اتصال هوشمند سایر دستگاه‌ها را به تلویزیون ایجاد کرده است. تلویزیون هوشمند ال‌جی ۶۵SM8100 سیستم‌ عامل قدرتمندی دارد و با وجود قابلیت وای‌فای امکان اتصال کاربران به اینترنت فراهم آورده است.

طراحی تلویزیون هوشمند ال جی ۶۵SM8100

تلویزیون نانوسل ال جی ۶۵SM8100 بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. قاب اطراف این تلویزیون شیک و خوش تراش می‌باشد و می‌تواند نما و زیبایی خاصی را به خانه شما ببخشد. تلویزیون ال جی ۶۵SM8100 یکی از محصولات سری ۸ ال جی می‌باشد. این تلویزیون صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ گزینه مناسبی است. برای قرار دادن این محصول بر روی میز پایه‌های خوش تراش در نظر گرفته شده است. رنگ پایه‌ها با بدنه تلویزیون متفاوت است و همین تضاد رنگی باعث شده است که جلوی زیبایی برای خانه شما ایجاد شود. قاب پشتی تلویزیون هوشمند ال‌جی ۶۵SM8100 پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی دارد شما با استفاده از براکت می‌توانید این محصول را به دیوار متصل نموده و از فضای گسترده برخوردار شوید. قاب اطراف تلویزیون باریک است و رنگ نقره‌ای دارد.

نتیجه گیری

 تلویزیون هوشمند ال‌جی ۶۵SM8100 در سال ۲۰۱۹ توسط برند ال جی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون یکی از محصولات سری ۸ ال جی از فناوری‌ها و قابلیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵SM8100 نمایشگر LED دارد و با داشتن کیفیت تصویر ۴K می‌تواند تصاویر محتواها را با کیفیت بسیار بالایی برای کاربران ارائه دهد. تلویزیون ال جی مدل ۶۵SM8100 سیستم صوتی دو کاناله دارد و از ۲۰ وات توان خروجی برخوردار است. کاربران با استفاده از وای فای و پورت LAN می‌توانند به اینترنت متصل شوند و وبگردی کنند. این محصول دارای سیستم عامل webOS می‌باشد شما می‌توانید تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل ۶۵SM8100 را با قیمت تلویزیون ال جی dubaikoochooloo بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا