چهره هاسلبریتی ایرانی

تندی نیوتن بازیگر زن انگلیسی در آغوش پیمان معادی + عکس

تندی نیوتن بازیگر زن انگلیسی در آغوش پیمان معادی به همراه عکس همچنین سلفی پیمان معادی با خانم بازیگر انگلیسی و اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. پیمان معادی این عکس را با تاندی نیوتن در اینستاگرامش منتشر کرد. معادی یکی از بین المللی ترین بازیگران ایرانی است که در آثار هالیوودی نیز حضور داشته است.

بازیگر زن انگلیسی در آغوش پیمان معادی
بازیگر زن انگلیسی در آغوش پیمان معادی

تندیو ملانی “تندی” نیوتون (Thandiwe Melanie “Thandie” Newton) (زادهٔ ۶ نوامبر ۱۹۷۲) بازیگر انگلیسی است. وی بیشتر به خاطر حضور در فیلم تصادف و مأموریت غیرممکن ۲ مشهور است. او برنده بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم تصادف در سال ۲۰۰۵ شد.

پیمان معادی ۹ تیر ۱۳۴۹ در نیویورک به دنیا آمده است. او کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «دربارهٔ الی» به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته شد. وی برندهٔ سیمرغ بلورین هیئت ویژه داوران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

معادی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرد. پیمان معادی از بازیگران ایرانی-آمریکایی است از مهم‌ترین نقش‌های بین‌المللی او می‌توان در نقش علی در فیلم کمپ ایکس ری، فیلم آخرین شوالیه‌ها در کنار مورگان فریمن و در نقش پدر نصیر خان در سریال آمریکایی آن شب و فیلم شش زیرزمینی در نقش برادر رئیس‌جمهور تورگستان اشاره کرد.

او سیمرغ بلورین سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم درخت گردو دریافت کرد اما به دلیل حضورش در آمریکا در اختتامیه جشنواره حضور نداشت و با ارسال پیامی تصویری از داوران تشکر کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا