چهره هاسلبریتی ایرانی

توئیت مهناز افشار خطاب به زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبدقاسم سلیمانی + عکس

در این مطلب، توئیت مهناز افشار خطاب به زینب سلیمانی فرزند سردار قاسم سلیمانی را خواهیم خواند؛ با ما همراه باشید. مهناز افشار ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در جدیدترین توئیت و همچنین پست اینستاگرامی خطاب به زینب سلیمانی فرزند سردار قاسم سلیمانی واکنش نشان داده است!

مهناز افشار یکی از پرکار ترین و البته محبوب ترین هنرمندان سینمای ایران همواره حاشیه ساز بوده است. چندی پیش ویدیوی جدیدی از پشت صحنه برنامه استعدادیابی ایرانی با حضور مهناز افشار، ابی، آرش و نازنین به عنوان ۴ داور این مسابقه منتشر شده که قرار هست به زودی از شبکه MBC Persian پخش شود. در تصاویری که از مهناز افشار در برنامه استعدادیابی پخش شده است نشان می دهد او با کمی حجاب ظاهر شده است اما در هنگام ورود به سالن به آرش دست می دهد. بعد از گذشت چند روز از انتشار اولین تصویر مهناز افشار در گات تلنت امروز تصویر دیگری از او منتشر شده که نشان می دهد ضبط برنامه آنها آغاز شده است .

مهناز افشار ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و متولد ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران، بازیگری را با مجموعه تلویزیونی ” گمشده ” در سال ۱۳۷۷ شمسی آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی ” دوستان ” به کارگردانی علی شاه‌ حاتمی به دنیای سینما نیز راه یافت.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. خانم مهناز افشار تو دیسکوهای استانبول و انتالیا به شدت در حال عزاداری است . بمیرم برات با این همه اندوه یدفعه بلایی سرت نیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا