چهره هاسلبریتی ایرانی

توهین اینستاگرامی بهنوش بختیاری برای قرنطینه خانگی + عکس

ماجرای توهین اینستاگرامی بهنوش بختیاری برای قرنطینه خانگی را اینجا بخوانید همراه با عکس. بهنوش بختیاری هنرپیشه سینما و تلویزیون در پستی اینستاگرامی توصیه عجیبی کرد. بعد از شیوع گسترده کرونا در شهرهای ایران و توصیه مقامات بهداشتی و کارشناسان به ماندن شهروندان در خانه، بهنوش بختیاری پستی اینستاگرامی منتشر کرد که در آن نوشته بود: «مسافرت ممنوع بتمرگ تو خونت»!!!

توهین اینستاگرامی بهنوش بختیاری
توهین اینستاگرامی بهنوش بختیاری

این پست عچیب با واکنش انتقادی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد. این در حالی بود که چند روز قبل این هنرپیشه پرحاشیه ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن به تبلیغ دارویی گیاهی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا! پرداخته بود.

البته ویروس کرونا همچنان در ایران قربانی می گیرد. این جدیدترین آماری بود دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت امروز (چهاذشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹۰۰۰ نفر افزایش یافت.

خوشبختانه تا کنون نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا