تلویزیون

تکلیف مسابقه عصر جدید بعد از شیوع کرونا و توقف پخش + نحوه حضور تماشاگران

تکلیف مسابقه عصر جدید بعد از شیوع کرونا مشخص می شود.  انتشار ویروس کرونا برنامه های تماشاگر محور تلویزیون را تحت تاثیر قرار داده است توضیحات بیشتر را بخوانید.

مدیرگروه اجتماعی شبکه سه در هیمن رابطه گفت: با شیوع کرونا تاکنون ۲ قسمت از برنامه عصر جدید احسان علیخانی بدون تماشاگر ضبط شده و تولید برنامه «اتفاق» رضا رشیدپور فعلاً متوقف شده است. مسابقه استعدادیابی «میدون» و برنامه «بدون توقف» نیز در قسمت‌های جدید بدون تماشاگر ضبط می‌شوند.

مسابقه عصر جدید بعد از شیوع کرونا
مسابقه عصر جدید بعد از شیوع کرونا

در همین خصوص و در جدیدترین خبر احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه «عصر جدید» به ارائه توضیحاتی پیرامون توقف ضبط برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا پرداخت.

احسان علیخانی با اشاره به ثبت نام تعداد زیادی از مخاطبان به عنوان تماشاگر گفت: چندین هزار مخاطب پروپاقرص بزرگترین مسابقه استعدادیابی «عصرجدید» برای تماشای استعداد شرکت کنندگان ثبت نام کرده اند که در حال حاضر امکان ضبط برنامه وجود ندارد.

او افزود: برنامه هایی که از راستی آزمایی شرکت کنندگان پخش می‌شود دی ماه ضبط شد و در بهمن ماه تنها ضبط ۶ قسمت با حضور داوران و شرکت کنندگان ضبط صورت گرفته است. طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور، توصیه مدیران شبکه سه سیما و نگرانی عوامل “عصرجدید” تصمیم بر آن شد تا ضبط برنامه موقتاً متوقف شود.

احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه «عصر جدید» توصیه کرد: از ویروس کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید و در صورتی که کار ضروری ندارید از منزل بیرون نروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا