چهره هاسلبریتی خارجی

جدایی برادلی کوپر از ایرینا شایک

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر: پس از ۴ سال بالاخره عمر رابطه برادلی کوپر و ایرینا شایک هم به سر رسید و این بازیگر-کارگردان نامزد اسکار و سوپرمدل روس بالاخره راهشان از هم جدا شد.

براساس گزارش «People Magazine» و تایید «US Weekly» این دو هم‌اکنون جدا از هم زندگی می‌کنند.  رابطه کوپر ۴۴ ساله و شایک ۳۳ ساله از سال ۲۰۱۵ شروع شد و فرزندشان (Lea De Seine Shayk Cooper) در سال ۲۰۱۷ متولد شد.

کوپر ۷ بار نامزد کسب جایزه اسکار شده و در فیلم‌های متعددی بازی کرده است. او کارگردانی را از فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» شروع کرد که خودش هم در آن فیلم همراه با لیدی گاگا بازی کرد. این دو در آن فیلم یک ترانه مشترک داشتند که همان را روی صحنه اهدای جوایز اسکار هم اجرا کردند. از همان زمان شایعاتی مبنی بر رابطه او و لیدی گاگا به راه افتاد که درنهایت منجر به جدایی او از ایرینا شایک شد. لیدی گاگا به خاطر اجرای ترانه «Shallow» در این فیلم جایزه اسکار بهترین ترانه را دریافت کرد.

با لیدی گاگا در صحنه‌ای از فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود»

صحبت‌های لیدی گاگا در یکی از برنامه‌های جیمی کیمیل در ماه فوریه باعث دامن زدن به این شایعات شد: «بله، خب مردم عشق رو می‌بینن و دوست دارن تو هم ببینیش. منظورم اینه که این یک آهنگ رمانتیکه. ترانه، فیلم و کل داستان، همه چیز بر پایه عشقه. من هنرمندم و به نظرم حتما کارم رو به خوبی انجام دادم که چنین تاثیری گذاشته.»

اما ببینیم برادلی کوپر قبل از ایرینا شایک با چه کسانی رابطه داشت.

او یک بار ازدواج کرده، آن هم از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ با جنیفر اسپوزیتو. کلا یک سال متاهل بوده و بس. اسپوزیتو پس از جدایی و در کتاب بیوگرافی خودش البته از او به خوبی یاد نکرده است.

برادلی کوپر و جنیفر اسپوزیتو

کوپر در سال ۲۰۰۷ مدتی با کامرون دیاز قرار گذاشت که به جایی نرسید.

این نامزد اسکار در سال ۲۰۰۸ مدتی با ایزابلا بروستر گشت اما از این رابطه هم آبی گرم نشد.

در سال ۲۰۰۹ مدتی با جنیفر آنیستون بود که حیف شد جدا شدند. اگر کارشان به ازدواج می‌کشید مطمئنا زوج جالبی تشکیل می‌دادند.

کوپر در سال ۲۰۱۱ با ملانی لورنت (بازیگر فرانسوی) مدتی رابطه داشت. البته گرچه مهارت کوپر در زبان فرانسه اینجا به کار ‌آمد اما نتوانست تاثیری بر ادامه رابطه‌شان داشته باشد. او این بار هم به جایی نرسید.

او در همان سال مدتی با رنه زلوگر بود. طبیعی است که این بار هم نتیجه‌ای نداشت.

برادلی کوپر و رنه زلوگر

سال ۲۰۱۱ سال شلوغی برای کوپر بود چون با اولیویا وایلد هم در همان سال مدتی سرگرم بود که طبق معمول…

در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت مدتی با اسکارلت جوهانسون باشد اما معلوم نشد چرا رابطه‌شان کوتاه‌مدت بود.

پس از صداپیشگی در اولین فیلم از سری «محافظان کهکشان» در سال ۲۰۱۲ مدتی با زوئی سالدانا سرگرم بود و سپس جدا شدند.

از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۳ با سوکی واترهاوس (مدل) به مدت ۲ سال رابطه داشت و این بار تقریبا همه مطمئن شده بودند که کار این دو به ازدواج می‌کشد اما ناگهان همه چیز تمام شد.

کوپر در نهایت به ایرینا شایک که رسید،‌ تصمیم گرفت قبل از ورود به ۴۴ سالگی سر عقل بیاید و به فکر سروسامان گرفتن بیفتد. به نظر می‌رسید این بار این سوپرمدل روسی ظاهرا دل و دین برادلی کوپر را از او ربوده است که…

حمله طرفداران روس ایرینا شایک به صفحه اینستاگرام لیدی گاگا

پس از انتشار خبر جدایی برادلی کوپر و ایرینا شایک از یکدیگر، گروه پرشماری از طرفداران شایک در روسیه به صفحه اینستاگرام لیدی گاگا حمله کردند و زیر پست‌هایش انواع و اقسام کامنت‌ها را نوشتند. این کامنت‌ها به زبان‌های مختلف نوشته شده بودند اما معنای کلی آنها یکی بود: «دست از سر برادلی کوپر بردار و بگذار برگردد پیش ایرینا».

اجرای مشترک برادلی کوپر و لیدی گاگا در مراسم اسکار امسال باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر رابطه بین بازیگر نامزد اسکار و خواننده شد اما این دو هرگونه رابطه رمانتیک با یکدیگر را تکذیب کرده‌اند.

یکی از کامنت‌گذاران روس چنین نوشته بود:  «تو برادلی را تنها از شایک نگرفتی. تو او را از بوزووا (یکی از شخصیت‌های تلویزیونی روسیه) هم گرفتی.»

یکی دیگر با طنازی با اشاره به جیورجیو پطروسیان، بوکسور ایتالیایی – امریکایی، نوشته بود: «گاگا برو پطروسیان رو بگیر. اون مجرده!»

یک کامنت‌گذار دیگر لیدی گاگا را چنین تهدید کرده بود: «ما کریمه را از اوکراین پس گرفتیم، برادلی کوپر که چیزی نیست. او را هم پس خواهیم گرفت و بعد از آن به تو اجازه ورود به روسیه را نمی‌دهیم.»

پایین‌ عکس‌های گاگا حتی بین کامنت‌گذاران بحث هم درگرفته بود و بسیاری به زبان روسی با یکدیگر در حال بحث و جدل بودند.

مزه‌پراکنی‌های جالبی هم در این بین به چشم می‌خورد. یکی نوشته بود: «روحم هم خبر نداره چطور پام به اینجا باز شده. دیدم یک  عالمه روس اینجان، من هم اومدم ببینم چه خبره. حالا گیر کردم. یکی منو نجات بده.» و دیگری بدتر از او: «بچه‌ها امروز بعدازظهر چیکاره‌این؟ بازی تاج و تخت که تموم شده. کسی چیزی واسه تماشا داره؟» و آخرین نفر: «امروز قطعاً روز تولد منه».

منابع: بیزینس اینسایدر و insider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا