سینماسینمای‌ایران

جدیدترین اخبار از ساخت فیلم سن پطرزبورگ ۲ +بازیگران، داستان و زمان اکران

بعد از موفقیت فیلم سن پطرزبورگ قرار است فیلم سن پطرزبورگ ۲ با نوشته ای از پیمان قاسمخانی جلوی دوربین برود. «سن پطرزبورگ» به کارگردانی پیمان قاسمخانی با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه بود. به حدی که کانال های فارسی زبان خارج از کشور به هر بهانه ای این فیلم را پخش می کنند و بازخورد خوبی از مخاطبین خود می بینند!

آخرین خبرها از فیلم سن پطرزبورگ ۲
آخرین خبرها از فیلم سن پطرزبورگ ۲

اعتباریان با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: در رایزنی هایی که با پیمان قاسم خانی داشته ام، این قول را از او گرفته ام که به زودی شروع به نگارش فیلم سن پطرزبورگ ۲ کند تا بتوانیم اواخر بهار و تابستان سال بعد این فیلم را بسازیم.

این تهیه کننده در پایان با بیان اینکه قصه فیلم در ادامه قسمت نخست آن است، بیان کرد: کارگردان هنوز مشخص نیست اما طبق صحبت هایی که با پیمان قاسم‌خانی کرده ایم، قرار است او ضمن نگارش فیلمنامه در این اثر به ایفای نقش هم بپردازد.

در همین خصوص اما بهروز افخمی کارگردان قسمت اول این فیلم صحبت های جالبی را مطرح کرده است:

“ساخت سری دوم سن پطرزبورگ را خیلی جدی نگیرید. آقای اعتباریان هر چند وقت یکبار این جمله را می‌گوید و بعد هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد! البته اگر قرار باشد این طور که گفتند در چند ماه آینده این کار را کلید بزنند، قطعا من کارگردانش نیستم اما خیلی هم باورم نمی‌شود که این بار هم قرار باشد چنین کاری اتفاق بیفتد.”

او در گفتگویی ادامه می‌دهد: “البته که دوست دارم ایشان این فیلم را بسازد چون به رای داوری خانه سینما چنانچه این فیلم ساخته شود، ۵ درصد از سهامش برای من است چون از کارگردانی سری اول فیلم طلب داشتم و قرار شد ۵ درصد سری دوم فیلم هر وقت ساخته شود به من برسد.”

اما در شرایطی که افخمی خود در سود ناشی از ساخته شدن احتمالی فیلم سهم دارد، چرا با این قاطعیت می‌گوید این فیلم ساخته شدنی نیست؟ او پاسخ می‌دهد:”برای اینکه خودم هم مدتی در فکرش بودم تا این فیلم را بسازم اما به چند دلیل می‌شود گفت عملی نیست. این فیلم بر پایه دو کاراکتر اصلی داستان یعنی پیمان قاسمخانی و محسن تنابنده پیش می‌رود. دو نفری که به خاطر مشغله‌های کاری‌شان، هماهنگ کردن‌شان برای بازی در این پروژه تقریبا کاری نشدنی یا خیلی خیلی دشوار است.

تازه این جدای از دستمزدهای گران این دو ستاره است که چنین فیلمی را در مسیر ساختش چنان گران تمام می‌کند که صرفه اقتصادی ندارد. تازه اگر همه این موارد هم باشد، پیمان و محسن با گذشت نزدیک ۱۵ سال، دیگر آن چابکی قبل را برای بازی در نقش‌های‌شان را ندارند.”

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا