سینماسینمای‌جهان

جدیدترین خبرها از فیلم ماتریکس ۴+ خلاصه داستان، بازیگران و زمان اکران

ظاهرا انتظارها به سر آمده و هواداران فیلم های مارتیکس به زودی شاهد ساخت فیلم ماتریکس ۴ (The matrix 4) خواهد بود. واچوفسکی ها قصد دارند قسمت چهارم فیلم محبوب خود را بسازند. آنها در سال ۲۰۱۵ فیلم «صعود به مشتری(ژوپیتر)» را روی پرده اکران بردند.

جدیدترین خبرها از فیلم ماتریکس 4
جدیدترین خبرها از فیلم ماتریکس ۴

هنوز شگفتی ساخت ماتریکس چهار برای علاقمندان این فیلم سینمایی تمام نشده که خبری جدید جنجال آفرین شد، بنا بر اخبار تایید نشده، در “ماتریکس ۴” علاوه بر حضور کیانو ریوز در نقش همیشگی، یک نئو جوان نیز حضور خواهد داشت!

کمی بیشتر از یک ماه پیش بود که خبر ساخت قسمت چهارم فیلم علمی-تخیلی “ماتریکس” تایید شد. حال در یک به روزرسانی دیگر از این پروژه مشخص شده است که در این دنباله جدید، دو نئو وجود دارد؛ یکی همان شخصیت آشنای همیشگی با بازی کیانو ریوز و دیگری نسخه جوانتر نئو که هم‌اکنون برادران‌وارنر به دنبال بازیگری برای آن هستند.

فیلمبرداری ماتریکس ۴ قرار به زودی آغاز شود. استخدام برای بازیگران سیاهی‌لشکر بالاتر از ۱۸ ساله توسط “دوایر کستینگ” سان فرانسیسکو برای “پروژه‌ی بستنی” (Project Ice Cream) که به نظر نام رمز “لانا واچوفسکی” برای “ماتریکس ۴” می‌رسد آغاز شده است. بنابر فراخوان دوایر فیلمبرداری پروژه از ۵ فوریه (۱۶ بهمن ماه) تا ۱ مارس انجام می‌شود.

تاکنون بازگشت “کیانو ریوز“، “کری-آن ماس”، “جیدا پینکت اسمیت” و “لمبرت ویلسون” در نقش‌های قبلی و بازی “جسیکا هنویک”، “نیل پاتریک هریس”، “ارندیرا ایبارا”، “توبی “انوومر” و “یحیی عبدالمتین دوم” در نقش‌های جدید تأیید شده است. “هوگو ویوینگ” هفته‌ی گذشته تأیید کرد که در قسمت چهارم نقشی نخواهد داشت. ریوز امسال باید در قسمت چهارم چندگانه‌ی “جان ویک” هم بازی کند.

جدیدترین خبر

به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد تاریخ اکران فیلم چهارم «ماتریکس» حدود یک سال عقب می‌افتد و به بهار ۲۰۲۲ منتقل می‌شود.

این در حالی است که استودیوهای هالیوودی سعی دارند با توجه به تعطیلی سینماها و صنعت تولید فیلم به دلیل کرونا ویروس، تاریخ‌های جدیدی برای اکران محصولات خود تعیین کنند.

فیلم جدید «ماتریکس» که هنوز بدون عنوان است؛ پیش از توقف ساخت به دلیل کرونا، در آلمان مراحل تولید خود را شروع کرده و قرار بود ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران شود. اکنون اعلام شده علاقه‌مندان می‌توانند فیلم را یکم آوریل ۲۰۲۲ تماشا کنند.

بازیگران اصلی فیلم یعنی کیانو ریوز و کری آن ماس در این فیلم نیز بازی می‌کنند و لانا واچوفسکی سازنده فیلم است. علاوه بر این کمپانی برادران وارنر اکران فیلم «ساحره‌ها» با بازی آن هاتاوی را که قرار بود اکتبر راهی سینماها شود از برنامه اکرانش حذف کرده است. تاریخ اکران «گودزیلا علیه کونگ» نیز به ۲۱ می ۲۰۲۱ تغییر یافته؛ زمانی که قبلاً قرار بود «ماتریکس» اکران شود

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا