سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبر از پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۹ | کلاه قرمزی ۹۹ کی پخش می شود؟

جدیدترین خبر از پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۹ | کلاه قرمزی ۹۹ کی پخش می شود ؟ خواست بسیاری از بینندگان پخش سری جدید کلاه قرمزی ۹۹ این مجموعه پرطرفدار است. گفته می شود درخواست های زیادی برای ساخت این مجموعه محبوب عروسکی برای نوروز ۹۹ به سیما داده شده اما اخبار ضد و نقیضی از ساخت این مجموعه عروسکی شنیده می شود.

پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۹
پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۹

در جدیدترین خبر محمد بحرانی صداپیشه عروسک “ببعی” و “آقوی همساده” در مصاحبه ای درباره این مجموعه گفته است: ما آنجا جز عوامل برنامه هستیم و خیلی از اتفاقاتی که در حوزه تهیه‌کنندگی، مدیریت و کارگردانی می‌افتد، با خبر نیستیم. حتی خیلی اوقات اصلا در جریان موضوعات قرار نمی‌گیریم و اخبار را از خبرنگاران فعال خیلی دیرتر می‌شنویم.

من هم عین شما چیزهایی که شنیده‌ام این است که مقداری اختلافات بین مدیران تلویزیون، سازندگان و تهیه‌کنندگان برنامه بوده که همچنان هم انگار حل نشده است چراکه ما دعوت به ادامه کار در برنامه نشده‌ایم و تا آنجایی که من می‌دانم فعلا قرار نیست سری تازه‌ای از این برنامه ساخته شود. ولی اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد مشخص نیست.

من شخصا نظرم این بوده که خیلی خوب است، دوباره ساخته شود. چرا که درواقع ساختن برندهایی از این دست اصلا ساده نیست. چه باید بشود که شرایط مهیا شود و برندی این چنین ساخته شود.

جدیدترین خبر؛ امیدواری برای پخش کلاه قرمزی ۹۹

بعد از اینکه شروط مهران مدیری برای تولید «دورهمی» در شبکه نسیم توسط مدیران تلویزیون پذیرفته شد حالا گویا راه بازگشت «کلاه قرمزی» هم به این رسانه هموار شده است.
پنجشنبه، سید مجتبی ظریفیان، مجری برنامه کودک شبکه دو، از احتمال بازگشت کلاه قرمزی در نوروز ۹۹ صبحت به میان آورد.
گویا مدیران تلویزیون به این نتیجه رسیده‌اند که در شرایط فعلی، مذاکره با برندهای شناخته شده و بازگرداندن آنها روی آنتن، بیشتر از هر اقدام دیگری می‌تواند موثر باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا