سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین عکس از گریم بازیگران در سریال بچه مهندس ۳

جدیدترین عکس از گریم بازیگران در سریال بچه مهندس ۳ را در این مطلب ببینید به همراه عکس های جدید بازیگران بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری

گریم بازیگران در سریال بچه مهندس 3
گریم بازیگران در سریال بچه مهندس ۳

سریال بچه مهندس نام مجموعه ای ست که به سفارش سیما فیلم ساخته شده است. تا کنون دو فصل از این سریال پخش شده که استقبال زیاد مخاطبین را به همراه داشته است. فصل سوم این سریال با نام بچه مهندس ۳ هم اکنون در حال ساخت و تصویربرداری است. سعید سعدی، تهیهکنندگی و علی غفاری، کارگردانی سریال بچه مهندس را بهعهده دارند. گرچه نام بچه مهندس، ممکن است یک اثر فانتزی یا طنز را در ذهن تداعی کند، اما این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش میگذارد.

بسیاری از مراحل تصویربرداری سریال بچه مهندس ۳ انجام شده و ادامه در لوکیشن‌های فرودگاه امام خمینی، آسایشگاه سالمندان، بهشت زهرا و…. باقی مانده است. این مرحله تا پایان اسفند ۹۸ به اتمام می رسد تا سریال در مرحله تدوین و آماده سازی قرار بگیرد.

سعدی؛ تهیه کننده سریال، در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه تصویربرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف می‌شود یا نه، گفت: از آنجا که تا دو هفته آینده تصویربرداری این مجموعه به پایان می‎رسد و توقف این کار خسارت زیادی به همراه خواهد داشت در تلاشیم که با رعایت کامل نکات بهداشتی کار را پیش برده و به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه مراحل فنی این سریال نیز در حال انجام است، مطرح کرد: مراحل فنی از جمله تدوین، جلوه‌های ویژه و صداگذاری که به ترتیب برعهده ناصر فخری، حسن ایزدی و است، همزمان با مراحل پایانی تصویربرداری پیش می‌رود.

به گفته سعدی، بازی برخی از بازیگران سریال بچه مهندس ۳ از جمله ثریا قاسمی، سارا شاهرودیان، اتابک نادری، خیام وقارکاشانی، آرش نوذری، کاوه سماک باشی، مهسا مهجور و مهرداد ضیایی در این مجموعه به پایان رسیده است. وی در پایان درباره زمان پخش این سریال عنوان کرد: «بچه مهندس۳» سال آینده روی آنتن می‌رود اما زمان دقیق پخش آن مشخص نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا