چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس محمدرضا احمدی و دخترش “نفس”

در این مطلب عکس محمدرضا احمدی و دخترش را می بینید. محمدرضا احمدی گزارشگر فوتبال و مجری برنامه های ورزشی سیما دختری به نام “نفس” دارد. محمدرضا احمدی ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. تحصیلات محمدرضا احمدی مدرک رشته کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد، وی مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است همچنین برخی بازی های مهم را نیز گزارشگری می کند.

عکس محمدرضا احمدی و دخترش
عکس محمدرضا احمدی و دخترش

اولین شروع محمدرضا احمدی سال ۱۳۷۸ برای گزارشگری در تلویزیون تست داد که رد شد، پس از آن سال ۸۲ وارد رادیو شد و از سال ۸۳ اجرا و گزارشگری رو در بخش رادیو شروع کرد او رادیو را بسیار دوست تر می دارد و می گوید محیط رادیو پاک تر و گرم تر است رفاقت ها هم در رادیو خیلی بیشتر است.

احمدی از آن سال به بعد پیشرفت زیادی داشت و مجری برنامه های زیادی در شبکه های ورزش و سه سیما بوده است. او همچنین بازیهای حساسی را در لیگ، جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا گزارش کرده است.

محمدرضا احمدی چند سال پیش ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوسته است و همسرش مربی شناست و علاقه زیادی به فوتبال دارد، این زوج ورزشی یک دختر به نام نفس دارند که در ادامه عکس های آنها را مشاهده می کنید.

محمدرضا احمدی و دخترش نفس
محمدرضا احمدی و دخترش نفس


همچنین ببینید:

ویدیوی دورهمی با حضور محمدرضا احمدی


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا