چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس منتشر شده از گریم متفاوت سمیرا حسن پور در فیلم سه کام حبس

در این مطلب، با جدیدترین عکس منتشر شده از گریم متفاوت سمیرا حسن پور در فیلم سینمایی سه کام حبس به کارگردانی و تهیه کنندگی سامان سالور همراه شما خواهیم بود! با نزدیک شدن به زمان آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، اولین تصویر از حسن پور در فیلم سینمایی ” سه کام حبس ” منتشر شد.

آخرین ساخته سینمایی سامان سالور به تهیه کنندگی ساسان سالور روز شنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به عنوان فیلم افتتاحیه در سالن رسانه ها به نمایش درخواهد آمد. سمیرا حسن پور در کنار بازیگرانی چون پری ناز ایزدیار و محسن تنابنده نقش متفاوتی را در فیلم سینمایی ” سه کام حبس ” ایفا می کند.

سمیرا حسن پور در سه کام حبس

ساخته جدید سامان سالور که طبق شنیده ها با رای بالای هیئت انتخاب به جشنواره فیلم فجر رسیده است، به یک موضوع ملتهب اجتماعی می پردازد! این فیلم با محدودیت سنی مواجه شده است و پیش بینی می شود با توجه به داستان و ترکیب بازیگران آن مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گیرد!

سمیرا حسن پور سال ۱۳۹۲ شمسی برای بازی در فیلم ” تمشک ” به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور و به تهیه‌ کنندگی ساسان سالور ، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود! همچنین بازی او در ” سایه های موازی ” به کارگردانی و نویسندگی سعید عقیقی و به تهیه‌ کنندگی علی توکل‌ نیا و حسن توکل‌ نیا مورد توجه داوران پانزدهمین جشن حافظ قرار گرفت.

فیلم سینمایی ” سه کام حبس ” هفتمین فیلم سینمایی سامان سالور است. سالور پیش از این فیلم هایی همچون ” تمشک ” ، ” سیزده ۵۹ “، ” آمین خواهیم گفت “، ” چند کیلو خرما برای مراسم تدفین ” و… را جلوی دوربین برده بود.

بازیگران فیلم سینمایی سه کام حبس

پریناز ایزدیار ، محسن تنابنده ، سمیرا حسن‌پور ، متین ستوده ، محمود علیان ، یداله شادمانی ، محمد اشکان‌ فر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا