موسیقیموسیقی ایران

جزئیات آلبوم در محاصره با صدای محمد معتمدی+ دانلود

مجله اینترنتی کولاک: آلبوم در محاصره با صدای محمد معتمدی منتشر شده است. محمد معتمدی یکی از فعالترین خوانندگان موسیقی ایرانی است. این خواننده ۴۰ ساله در سالهای اخیر آلبوم های زیادی منتشر کرده و اجراهای زیادی در کنسرت ها داشته است.

 

آلبوم در محاصره با صدای محمد معتمدی
آلبوم در محاصره با صدای محمد معتمدی

«در محاصره» از جدیدترین آلبومهای معتمدی است. آلبوم «در محاصره» مشتمل بر یکی از کنسرت های ارکستر «خنیاگران مهر» به سرپرستی بهزاد عبدی که مرداد ماه سال ۱۳۹۵ به خوانندگی محمد معتمدی در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت، در قالب یک اثر صوتی  تصویری توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» وارد بازار موسیقی شد.

این مجموعه همزمان با کنسرت های اروپایی ارکستر «خنیاگران مهر» در کشورهای فرانسه، سوییس، کانادا و آمریکا نیز به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در کنسرت ارکستر «خنیاگران مهر» که سال ۱۳۹۵ توسط بهزاد عبدی پایه گذاری شد، ۱۲ بانوی هنرمند آثاری از روح الله خالقی، علی تجویدی، بهزاد عبدی و زوینار هوانسیان را به خوانندگی محمد معتمدی روی صحنه اجرا کردند که حاصل این اجرا در قالب یک مجموعه صوتی و تصویری به علاقه مندان موسیقی ایرانی ارایه شده است. همچنین در این آلبوم، قطعاتی بی کلام برای ساز سولو با همراهی ارکستر نوشته شده که از آن جمله می توان به سازهایی همچون قانون، کمانچه، رباب، قیچک و تار اشاره کرد.

در توضیحات تکمیلی آلبوم «در محاصره» آمده است: طی سال های گذشته، ارکسترهای بانوان غالبا به باز اجرای آثار قدیمی می پرداختند و در این حوزه به ندرت آهنگسازی اختصاصی برای گروه های بانوان اتفاق می افتاد. در این اثر قطعاتی اختصاصا برای این ارکستر ساخته شده که استمرار این آهنگسازی برای گروه های موسیقی بانوان می تواند به بالندگی و رشد فنی، تکنیکی این گروه از هنرمندان بینجامد.

برای دانلود این آلبوم به سایت های معتبر دانلود آهنگ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا