چهره هاسلبریتی خارجی

جزئیات افتتاح کافه گوکچه آکیلدیز سوگل سریال غنچه های زخمی

گوکچه آکیلدیز بازیگر جوان سریال های ترکیه ای به تازگی برای خود شغل دوم دوست و پا کرده و یک کافه را افتتاح کرده است و در مراسم افتتاحیه کافه وی بازیگر مشهور نسلیهان اتاگول نیز حضور داشته است.

گفتنی است وی از همسرش مصطفی اوزیورت یک پسر دارد و با هم زندگی خوبی دارند. در ادامه عکس های گوکچه آکیلدیز در کنار همسر و پسرش را در نیک صالحی مشاهده کنید

گوکچه آکیلدیز بازیگر ترکیه ای در ۳۰ اکتبر ۱۹۹۲ در شهر سینوپ ترکیه متولد شده است. او در خانواده خود که چهار فرزند دارند فرزند سوم خانواده است.

وی در سینوپ به دنیا آمده و از سال ۲۰۰۲ میلادی، فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرده است. وی در سریال های فاتیح هاربیه و غنچه های زخمی در نقش سوگول (سونگول) به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر گوکچه اکیلدیز، سوگل سریال غنچه های زخمی که در ۲۶ سالگی ازدواج کرده و بچه دار شد در برنامه زنده تلویزیونی اعترافاتی جذاب از زندگی خصوصی اش داشت، آکیلدیز که با فاصله خیلی کمی از ازدواجش زایمان کرده گفت: خیلی ها گفتن قبل از عروسی باردار شدم.

گفتنی است او در سال ۲۰۱۷ با مصطفی اوزیورت ازدواج کرده است. او در سال ۲۰۱۸ فرزند پسر به نام عمر به ترکی استانبولی(Ömer) را به دنیا آورد.

گوکچه آکیلدیز در نقش سونگل یا سوگل هم در سریال غنچه های زخمی بازی کرد.

همچنین بخوانید :  عکس های چاغلار ارطغرل بازیگر محبوب و خوشتیپ ترکیه با نامزدش

نقش او در سریال غنچه های زخمی : او ۱۶ ساله که وقتی ۴ سالشه بود زندگی اش را از دست داد (مادرش مرد ،پدرش زندان افتاد). بستگانش او را نگه نداشتند و به یتیم خانه تحویل دادند. او ظاهر سخت و غمگین و رفتار پسرانه دارد اما باطنش عاطفی و صادقانه است. سونگول و “گونی” عاشق هم می‌ شوند. بعدها آن دو مخفیانه ازدواج میکنند چون خانواده اش با باهم بودنشان مخالف بود و میخواست آن دو را از هم جدا کند. او در نهایت (قسمت آخر پایان فصل) میمیرد و دختر کوچکش به دست گونی و دوستانش بزرگ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا