تلویزیون

جزئیات برنامه دست کی بالا با اجرای گیتی خامنه از شبکه دو سیما + زمان پخش

جزئیات برنامه دست کی بالا با اجرای گیتی خامنه از شبکه دو سیما به همراه زمان پخش برنامه دست کی بالا همچنین اطلاعات تکمیلی درباره برنامه در اینجا. گروه کودک و نوجوان شبکه دو در تابستان ۹۹ برنامه «دست کی بالا» را با اجرای گیتی خامنه روانه آنتن می‌کند.

اجرای گیتی خامنه
اجرای گیتی خامنه

مخاطبان خردسال و کودک تلویزیون به زودی شاهد برنامه‌ای جدید از تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما هستند که در آن گیتی خامنه، مجری نام آشنا همراه با بازیگران و شخصیت‌های عروسکی جذاب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این مجموعه برنامه به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و کارگردانی زهرا حق جو تولید شده و با توجه به مخاطب خردسال این برنامه بخش های جذابی از جمله نمایش‌های کوتاه، موسیقی و کلیپ، مسابقه وبازی، بخش ویژه قصه گویی  طراحی شده است.

دو شخصیت عروسکی به نام‌های توتک و زاغک نیز در ماجراهای جالب «دست کی بالا» حضور خواهند داشت.با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم در خانه ماندنِ کودکان، این برنامه قصد دارد اوقاتی شاد و مفرح همراه با ذکر نکاتی مفید برای کودکان ایجاد کند.

صداپیشه‌های برنامه فرزاد شیرمحمدی و نازنین حقیری هستند. همچنین عروسک گردانی زاغک را احمد آکشته و تن پوش توتک را ناصراحمدی‌فر بر عهده دارند. «دست کی بالا» از یکشنبه ۱۹ مرداد، هر هفته روزهای فرد ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا