تلویزیون

نحوه شرکت در مسابقه پرشیاز گات تلنت شبکه ام بی سی پرشیا + جزئیات

چطور می توان در پرشیاز گات تلنت شرکت کرد؟

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه پرشیاز گات تلنت مشخص شد. مسابقه پرشیاز گات تلنت برنامه استعدادیابی شبکه ام بی سی پرشیا است که از این شبکه پخش می شود. این مسابقه بعد از فراخوان شبکه و به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان اجرا و ساخته شد. پرشیاز گات تلنت ورژن ایرانی مسابقه بزرگ استعدادیابی در آمریکا (آمریکاز گات تلنت) است.

روش های ثبت نام در مسابقه استعداد یابی پرشیاز گات تلنت

۱- مراجعه به لینک mbc.net/persiasgattalent

۲-ارسال یک ویدیو از استعدادهای خودتان به آدرس ایمیل: persiasgattalent@mbc.net

داوران اصلی این مسابقه ابراهیم حامدی، آرش لباف، مهناز افشار و نازنین نور هستند. در هفته های اخیر حضور مهناز افشار در این مسابقه حواشی بسیاری برای این بازیگر به همراه داشت. همچنین تارا و فرزان مجریان فصل اول این مسابقه استعداد یابی هستند.

چندی قبل گفته می شد یکی از داوران این مسابقه مزدک میرزایی است که این خبر کذب بود. گزارشگر سابق صداوسیما که حالا به انگلستان مهاجرت کرده در شبکه ایران اینترنشنال برنامه ورزشی جدیدی را اجرا می کند. می‌توان انتظار داشت سرمایه‌گذاری این شبکه روی مسابقات ورزشی ادامه داشته باشد تا بتواند به رقیب سازمان صداوسیما در این زمینه تبدیل شود. در حالی که از گذشته، پخش مسابقات ورزشی، نقطه قوت سیما بوده است.

نحوه شرکت در مسابقه پرشیاز گات تلنت
نحوه شرکت در مسابقه پرشیاز گات تلنت

شرایطی که دو شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان با سرمایه‌گذاری سعودی‌ها به وجود خواهند آورد، بدون تردید نیازمند پاسخ مناسب از سوی برنامه‌سازان و مدیران صداوسیماست. بدیهی است که مسئولیت سازندگان «عصر جدید» برای ساخت برنامه‌ای با کیفیت بالاتر در فصل‌های بعدی، سنگین‌تر می‌شود.

از سوی دیگر مدیران تلویزیون که در فصل اول این برنامه، با سعه صدر بیشتری به اعمال ممیزی پرداختند، لازم است در ادامه نیز فضای مناسب‌تری برای شرکت‌کنندگان «عصر جدید» فراهم کنند؛ برای نمایش اجراهایی که شاید تا پیش از این به دلیل تابوهای بی‌دلیل و ممیزی های سلیقه ای کمتر فرصت پخش از آنتن رسانه ملی داشتند. این فرصت می‌تواند «عصر جدید» را در برابر رقیب متمول خود که برای رعایت هنجارهای عرفی و دینی، قید و بندی ندارد، موفق کند.


همچنین بخوانید:

ساعت دقیق پخش و تکرار برنامه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا