چهره هاسلبریتی ایرانی

جعفر دهقان بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد: جشنواره فیلم های ورزشی بسیار فقیر بود

جعفر دهقان بازیگر موفق سینمای جنگ در جشنواره فیلم های ورزشی هم درخشید و دیپلم افتخار بهترین بازیگر را در بخش روح المپیک به خاطر بازی در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد( بارانداز )به تهیه کنندگی محمد کریمی از آن خود کرد.
او در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی دو بار به روی صحنه رفت، یک بار به خاطر دریافت لوح و تندیس زنده یاد علی انصاریان و یک بار دیگر هم به خاطر دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگری برای بازی در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد (بارانداز)به تهیه کنندگی محمد کریمی .

جعفر دهقان که در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره به عنوان سفیر فرهنگی ایران در حوزه ورزش نیز انتخاب گردید به خبرنگار ما گفت: سالهاست که در آثار ورزشی ایفای نقش می کنم که کمتر دیده شده اند ولی امروز خوشحالم که با بازی در نقش کوتاهی در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد دیده شدم و به عنوان سفیر فرهنگی ایران در حوزه ورزش انتخاب گردیدم.
او ضمن تشکر از هیئت داوران به خاطر ارزیابی دقیق فیلم های حاضر در جشنواره گفت: بخش نکوداشت جمشید هاشم پور، مسعود اسکویی و حشمت مهاجرانی به همراه نکوداشت زنده یاد علی انصاریان از نکات مثبت اختتامیه جشنواره بود که امیدوارم این تقدیر ها در آینده نیز ادامه داشته باشد.
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به خبرنگار ما گفت :برای برگزاری جشنواره‌ها باید هزینه کرد و حمایت ویژه‌ای به عمل آورد تا خروجی بسیار خوبی داشته باشند.
دهقان با بیان اینکه هنر و هنرمند بسیار ارزشمند است افزود: باید با جوایز ناب و درخور توجه و فراخور حال هنر و هنرمند این جشنواره‌ها را به پایان برسانیم تا زبان هیچکس به شکواییه باز نشود.
بازیگر سینمای جنگ افزود :به نظرم جشنواره فیلم های ورزشی بسیار فقیر بود و هیچ حمایتی از آن به عمل نیامد. من معتقدم اگر در برگزاری جشنواره‌ها توانایی نداریم بهتر است آن را تعطیل کنیم.
وی گفت : من در این مراسم سفیر شدم و جالب اینکه به عنوان بازیگر برتر ، بن خرید از کفش بلا گرفتم که به نظرم جالب نبود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا