چهره هاسلبریتی خارجی

حاشیه های حضور جنیفر لوپز در اسرائیل و سرزمین های اشغالی+گزارش تصویری

حضور جنیفر لوپز در اسرائیل با حواشی زیادی همراه بوده است. جنیفر لوپز؛ بازیگر، خواننده و ستاره هالیوود چند روز قبل برای اجرای تور کنسرت های خود به نام “It’s My Party” راهی سرزمین های اشغالی شد. قبل از این سفر برخی از کاربران شبکه های اجتماعی موضع انتقادی نسبت به تصمیم این خواننده گرفتند.

فعالان و حامیان فلسطین کمپینی توئیتری را علیه برنامه سفر جنیفر لوپز به اسرائیل راه‌اندازی کردند. آنان با راه‌اندازی طوفان‌های توئیتری با هشتگ «تل‌آویو را کنسل کن» خواستار لغو سفر این خواننده آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی شدند. فعالان فضای مجازی اجرای کنسرت در تل‌آویو را سرگرم کردن کسانی دانستند که کودکان فلسطینی را می‌کشند و از کشتار فلسطینیان توسط نظامیان اسرائیلی حمایت می‌کنند.

یکی از کاربران با خطاب قرار دادن خانم لوپز در توئیتر نوشت «به آپارتاید نه بگو». بسیاری دیگر از فعالان فضای مجازی نیز در صفحه‌های توئیتر و فیس‌بوک خود تصاویری از کودکان غزه را به اشتراک گذاشته و تاکید کردند هرگونه همکاری با اسرائیل نشان‌دهنده حمایت از جنایات این رژیم است.

این حاشیه ها ادامه داشت تا اینکه عکس های حضور این خواننده در اماکن مقدس یهودیان منتشر شد. حضور جنیفر لوپز در بیت المقدس جنجال ها و انتقادات متعددی را در پی داشت.

لوپز خواننده ۵۰ ساله یک روز بعد از سفر به تل آویو در حالی که تعدادی از دکمه های پیراهن سفیدش باز بود از شهر باستانی بیت المقدس و دیوار ندبه دیدن کرد و همین امر انتقادات زیادی را از سوی کسانی که برای عبادت آمده بودند، برانگیخت. این عبادت کنندگان عدم پوشیدگی مناسب از سوی وی در این مکان مذهبی را نوعی بی احترامی می دانستند.

در عکس های منتشر شده، دختر ۱۱ ساله اش امی و یکی از دختران الکس رودریگز و همچنین مدیر برنامه اش بنی مدینا و خواهرش لیندا لوپز نیز در کنار وی دیده می شدند و تعدادی بادیگارد نیز اطراف او را احاطه کرده بودند. وی همانند دیگر زائران دیوار ندبه، دستانش را روی دیوا گذاشته بود و به آرامی دعا می کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا