چهره هاسلبریتی ایرانی

حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون: ساخت فیلم های ورزشی در دستور کار قرار بگیرد

حمید کریمی بازیگر فیلم داستانی پهلوان هرگز نمی میرد(بارانداز) به تهیه کنندگی محمد کریمی در حاشیه مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی گفت: از اینکه فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در دو بخش موفق به دریافت جایزه شد به خود می بالم لذا امیدوارم این موفقیت‌ها در جشنواره‌های مختلف جهانی نیز برای آثاری که دارای محتوای ورزشی هستند، ادامه پیدا کند.

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در ادامه اظهار داشت :برای ساخت این فیلم سختی‌های بسیاری را متحمل شدیم لذا امروز خوشحالم که مزد زحمات یکایک اعضای گروه با اهدای این دیپلم افتخار و این تندیس طلایی داده شد.
حمید کریمی که برای بازی در یک فیلم و یک سریال در سال ۱۴۰۰ دعوت به همکاری شده است، با تاکید بر اینکه باید از ساخت فیلم های ورزشی حمایتی ویژه‌ای به عمل آید، اظهار داشت :چون در بسیاری از نشریات ورزشی فعالیت دارم امیدوارم ساخت فیلم های ورزشی در دستور کار قرار گیرد و فیلمسازان به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند.
وی بیان داشت: بازیگری را خیلی دوست دارم به همین خاطر از سال‌های دور به دنبال آن بودم و می خواهم تا سال های باقی مانده از عمرم نیز در دو حرفه‌ای مطبوعات و بازیگری حضور داشته باشم و به تجربیات خود بیافزاییم.
این بازیگر با تاکید بر اینکه نظر هیئت داوران حجت است، گفت :بازی سعید کریمی، مهدی فقیه و پریسا گلدوست در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد نیز جای تقدیر داشت.
حمید کریمی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای بیمارانی که در چنگال کرونا اسیر شده‌اند گفت: از مسئولین برگزاری جشنواره فیلم های ورزشی به ویژه دکتر مجتبی علوی که در برپایی مراسم اختتامیه نقش بسزایی داشت کمال سپاس و تشکر را دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا