سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی + ماجرای قسمت اول تا آخر

در این مطلب درباره داستان سریال آخر خط نوشته ایم. به همراه خلاصه قسمت اول تا آخر سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی و بازی علی صبوری. تصویربرداری سریال آخر خط به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی مجید میرخان مدتی قبل به پایان رسیده است و این سریال آماده پخش از شبکه سه سیماست. نویسندگی “آخر خط” هم به عهده علی مسعودی است. در این سریال «علی صبوری» استندآپ کمدین خندوانه بازی می کند.

خلاصه داستان سریال آخر خط
خلاصه داستان سریال آخر خط

«آخر خط» عنوان نخستین سریال به کارگردانی علیرضا مسعودی است. علی مسعودی پیش از این درباره مضمون سریال هم فیلم گفته بود: کار کمدی است و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرورند و خانواده ها از دست این دو نفر به ستوه آمده اند.ضمن اینکه بخشی از کار خارج از کشور تولید خواهد شد که احتمالا دو کشور را برای این سریال انتخاب کنیم و از لوکیشن های تازه استفاده کنیم و به نوعی مخاطب را غافلگیر می کنیم.

خلاصه داستان سریال آخر خط

سریال آخر خط  داستان دو پسرخاله است. مادر سیامک در دوران کودکی‌اش فوت کرده و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌کند. سیامک و فرامرز تقریبا هم‌سن‌وسال هستند. یکی‌شان فوق‌لیسانس الکترونیک و دیگری لیسانس مدیریت دارد.

همچنین فرامرز سه سال قبل به یکی از کشورهای آسیای شرقی رفته و شش ماه دوره ماساژ گذرانده و الان ماساژور است، اما این دو نفر هرجا که برای کار می‌روند، دردسر درست کرده و بیرونشان می‌کنند و برای خانواده مایه دردسر هستند.

آخرین کاری هم که کرده‌اند، این بوده که می‌خواستند شاخ اینستاگرام شوند و از فضای مجازی پول دربیاورند. شاخ هم می‌شوند، اما چون تبلیغ سایت شرط‌بندی کرده بودند، دادستانی دستگیرشان می‌کند و به زندان می‌افتند و بعد از آن تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

 آخر خط چند قسمت است

آخر خط سریالی ۲۸ قسمتی است که علی مسعودی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته و خودش هم در ان بازی کرده و مجید میرخان تهیه کننده آن است.

علی مسعودی را بیشتر با نام علی مشهدی می‌شناسیم و این هم به دلیل حضور او در برنامه خندوانه و استندآپ کمدی‌هایش است. او فیلم‌نامه‌نویس سریال‌های طنز است که اولین بار کارش را با مهران مدیری با نوشتن چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۱۳۷۴ شروع کرد. نوشتن فیلمنامه‌های «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» از دیگر کارهای علی مسعودی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا