سریالسریال خارجی

خلاصه داستان سریال هندی ذهنیت + تعداد قسمت ها و عکس

مجله اینترنی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی ذهنیت یک سریال اینترنتی درام به تهیه کنندگی اکتا کاپور و کارگردانی کریشما کوهلی است. شبکه اصلی پخش کننده این سریال ALT Balaji می‌باشد. کریشما کاپور که سالها از سینما و بازیگری فاصله گرفته بود با این سریال که نقش اصلی آن را ایفا می‌کند برای اولین بار فضای نمایش اینترنتی را تجربه کرد. سانجی سوری، ساندیا مریدل، شیلپا شوکلا و شروتیت ست دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال درمورد تفاوت‌های شخصیتی و افکار مادرهاست، مادرهای مدرن و مرفهی که خانه‌دار هستند، یا شاغل هستند و یا مادرهایی که به تنهایی سرپرستی فرزندشان را دارند و هر کدام با یکدیگر در مسابقه هستند تا نشان دهند در تربیت و پرورش فرزندانشان بهتر از دیگران هستند. « Mentalhood» یک سریال یک فصلی ۱۰ قسمتی است که هر قسمت ۱۸ تا ۲۳ دقیقه زمان پخش دارد. ۱۱ مارس ۲۰۲۰ پخش این سریال آغاز شد.

سریال هندی ذهنیت
سریال هندی ذهنیت

خلاصه داستان سریال هندی ذهنیت

میرا شرما (کریشما کاپور) مادر سه فرزند است که به تازگی همراه همسرش (سانجی سوری) و بچه‌هایش از کانپور که یک شهر کوچک است به بمبئی که شهری بزرگ است نقل مکان کرده‌اند. میرا دلش می خواهد خانواده‌ی مدرن خودش را به در از دخالت های مادرشوهرش در بمبئی مدیریت کند. او کار مدلینگ می‌کرده است اما به خاطر تربیت بچه‌هایش کارش را ترک کرده و تمام وقت و انرژی‌اش را صرف بچه‌هایش می‌کاو سه فرزند دارد که دو تای آنها به میل خودشان به دنیا آمده‌اند و بچه سومش ناخواسته به دنیا امده است. امیرا ۱۳ ساله، نیکلیل ۱۰ ساله و تارا ۴ ساله بچه‌های او هستند.

سریال هندی ذهنیت
سریال هندی ذهنیت

وسط سال تحصیلی است و بچه‌های میرا وسط ترم به مدرسه جدید منتقل شده اند و از همین جا داستان سریال آغاز می‌شود. میرا در مدرسه بچه‌هایش با ۶ مادر فوق العاده مواجه می‌شود که سعی دارند در پرورش بچه‌هایشان بهتر از دیگران باشند. آنها در برخی گروه‌های واتس آپ عضو هستند و اغلب با همدیگر معاشرت می‌کنند. شوهر میران آدم پرمشغله‌ای است و بیشتر وقت او صرف کار شده و است و بیشتر مسئولیت‌های بچه ها با میرا است. از آنجایی که توجه و تمرکز این سریال روی والدین است به مشکلاتی پرداخته که مادرها برای تربیت فرزندانشان با آنها مواجه هستند. ایجاد تعادل برای عشق ورزیدن به بچه‌ها تا یاد دادن نظم و انضباط به آنها و مواجه شدن با مشکلات در مدرسه همه از دغدغه‌های مادران در این سریال است. درواقع این سریال می‌توان یک راهنمای خوب برای پدر و مادر خوب بودن باشد. کاراکتر کریشما در این سریال وبلاگ نویس است و در پایان هر قسمت مطالبی در مورد مادر بودن می نویسد و در هر داستان موضوعات متعددی را مطرح می‌کند. درواقع هر چیزی که در زندگی از مادر بودن یاد می‌گیرد را می نویسد. در جنگ و رقابت بین این مادرها باید ببینیم کدام یک از آنها برنده خواهد شد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا