سریالسریال خارجی

خلاصه داستان سریال Good Girls Revolt + عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : سریال «Good Girls Revolt» (شورش دختران خوب)، یک سریال تلویزیونی اینترنتی تاریخی-درام آمریکایی است.  داستان این سریال برگرفته از یک سری وقایع واقعی و الهام گرفته از یک کتاب به نام « The Good Girls Revolt» نوشته لین پویچ است. این سریال در اکتبر October 28, 2016 نمایش خود را آغاز کرد. جنویو آنجلسون، آنا کمپ، ارین دارک، هانتر پاریش و جوی بریانت بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال در یک فصل و ۱۰ اپیزود  ۶۰ دقیقه‌ای نمایش داده شد.

این سریال درمورد گروهی از پژوهشگران زن جوان در مجله « News of the Wee»  در دوران انقلابی سال ۱۹۶۹ است. زنان فعال در اتاق تحریریه به جایگاه‌های پایین‌تری تنزل پیدا می‌کنند درحالیکه بسیاری از پژوهشگران از همکاران مرد خود باسوادتر، مستعدتر و توانمندتر هستند و مقالاتی می‌نویسند که گزارشگران مستقیما در داستان‌های خود از این مقالات استفاده می‌کنند و با این همه دستمزد کمتری دریافت می‌کنند.

سریال Good Girls Revolt

این خانم‌های پژورهشگر احساس می‌کنند که دستمزد کمتری نسبت به آقایان دریافت می‌کنند و درطول سریال Good Girls Revolt مشخص می‌شود که دستمزد انها چقدر پایین‌تر است. و یک مسئله دیگر این است که نوشته‌های آنها به رسمیت شناخته نمی‌شود: مواقع نادری که نوشته‌های یک خبرنگار زن مورد پذیرش قرار می‌گیرد، زمانی است که یک گزارشگر مرد درست قبل از یک ضرب الاجل کنار می‌کشد و در این حال هم نوشته خبرنگار زن  با درج نام گزارشگر مرد زیر آن چاپ می‌شود!! و همه این بی عدالتی‌ها و نابرابری های خط اصلی داستان این سریال را شکل می‌دهد و پژوهشگران زن در صدد احیای حقوقشان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا