سریالسریال خارجی

خلاصه داستان فصل دوم سریال ترکی عطیه + اسامی بازیگران

سریال ترکی عطیه که از طریق نتفیلیکس منتشر شد توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. ملیسا شنولسون بازیگر نقش جانسو از فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داده است.

خلاصه داستان فصل دوم سریال ترکی عطیه

اسامی بازیگران فصل دوم سریال ترکی عطیه

بسیاری از مخاطبان  مشتاقانه در انتظار آغاز فصل جدید سریال عطیه که نقش های اصلی آن را اسامی مشهوری چون برن سات Beren Saat و

مهمت گونسور Mehmet Günsür ایفا می کنند هستند.

ملیسا شنولسون Melisa Şenolsun بازیگر نقش جانسو در سریال عطیه خبر آغاز فیلمبرداریهارا اعلام کرد، این سریال اینترنتی در رتبه بندی های IMDB  جایگاه خوبی به دست آورده و بینندگان زیادی داشته است.

فیلمبرداری فصل جدید سریال عطیه آغاز شده است و قرار است بازیگران مشهور دیگری به سریال اضافه شوند، این خبر را نیز ملیسا شنولسون بازیگر سریال اعلام کرده است، این سریال توانسته عنوان پربیننده ترین سریال ۲۰۱۹ را کسب کند، عطیه در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۹ در ۸ قسمت منتشر شد.

فیلمنامه نویسان این سریال جیسون جرج Jason George ، فاتح اونال Fatih Ünal و نوران انرن Nuran Enren میباشند،سریال اقتباسی  از اثر بی نظیر ” بیداری دنیا ” است .

شنولوسن تاریخ آغاز فیلمبرداری ها را ماه مارس اعلام کرده و خودش همچنان نقش جانسو را ایفا خواهد کرد ( جانسو در فصل اول قسمت ۷ کشته شد . . .  اما در آخرین صحنه قسمت ۸ از فصل اول جانسو در زندگی دیگری با خواهرش صحبت میکرد ). هنوز تاریخ دقیق اکران فصل دوم یا وجود فصل سوم برای سریال مشخص نشده است.

خلاصه داستان فصل دوم سریال ترکی عطیه

عطیه (برن سات ) نقاش جوان و زیبایی است که همراه خانواده و نامزدش اوزان زندگی آرام و خوشبختی  در استانبول دارد تا اینکه کشف جدیدی در Göbeklitepe که اولین اثر به جا مانده از انسان های پیشین روی کره زمین  است رونمایی میشود بعد از این کشف عطیه به ” ارهان ” همراه باستان شناسی که مسئول کندوکاو در این منطقه تاریخی است موفق به کشف راز جدیدی در مورد یک سمبل در این منطقه تاریخی میشوند. عطیه درهای جدیدی به روی باستان شناس باز کرده و در پی پیدا کردن عتیقه های جدید او را وادار به  جستجو در گذشته های میکند، با آشکار شدن رازهای جدید عطیه بین آینده و گذشته . . واقیعت و معنویت را زیرسوال میبرد . . . .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا