سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت آخر سریال سرباز از شبکه ۳ | ماجرای آخرین قسمت سرباز

خلاصه داستان قسمت آخر سریال سرباز از شبکه ۳ همچنین ماجرای آخرین قسمت سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از ۶ اردیبهشت و اول ماه مبارک رمضان به روی انتن شبکه ۳ سیما رفته است. مقدم دوست برای اولین بار جواد خواجوی اینفلوئنسر مطرح اینستاگرام (javadkhaajavi@) را به عرصه بازیگری وارد کرده است و این شروعی جدید برای جواد خواجوی خواهد بود.

داستان قسمت آخر سریال سرباز
داستان قسمت آخر سریال سرباز

خلاصه داستان سریال سرباز

سریال سرباز داستان زندگی سرباز وظیفه ای به نام یحیی و همسرش یلدا که به تازگی باهم اشنا شده اند  و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان آن آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع … .

ماجرا از این قرار است که یحیی از آن دسته آدم هایی است که به قول خودمان با کارش ازدواج کرده و نسبت به هر چیزی کارش برایش در اولویت است. آدمی صبور و یجورایی حرص درار ک معتقد است در زندگی نباید عجله ای کرد و با واژه ی اورژانسی غریبه است به جز مورد اورژانسی در بیمارستان. یحیی با یلدا در دانشگاه هم کلاس بوده و او را از زمان دانشگاه می شناسد. ماجرای عاشقی این دو نفر برمی گردد به یک شیفت شب در بیمارستان یلدا ار شب قبلش گفته بود که فردا نمی تواند شیفت بماند حالا بر حسی بی دقتی کادر درمانی اسم او را در جدول شیف بندی می گذارند یلدا هم با اینکه نمی توانست بماند ولی به خاطر اینکه شیفت خالی نباشد به ناچار در بیمارستان می ماند یحیی از آنجایی که می بیند ک او متعهد به کارش است یک شبه یک دل نه صد دل عاشق یلدا می شود.

حال این دو با هم نامزد کردند و دنبال خانه می گردند. برخلاف یحیی، یلدا به اندازه او صبور و با حوصله نیست و مدام از دست یحیی حرص می خورد. یک روز که دنبال خانه می گشتند یک زن به همراه بچه اش در کنار چهارراه میبینند. یحیی اصرار می کند که یلدا آنها را سوار کند و تا منزلشان ببرند در ماشین بچه اش سرفه می کند و یحیی در طول مسیر بچه را معاینه می کند جلوی منزلشان منتظر می مانند که دفتچه بیمه اش را بیاورد تا نسخه بنویسد، یلدا برای اینکه یک روز دیگه را هم از دست دادند و کاری نکردند کلافه می شود.

وقتی یحیی به خانه می رود میفهمد که آنقدر درگیر کار است که از مادرش غافل شده و وقتی به برادرش زنگ می زند میفهمد که مادرش اونجاست و حالش هم بد شده بوده. وقتی به کارهایش فکر می کند تصمیم می گیرد که عوض بشه و روند زندگیش را تغییر دهد در طول زندگیش اتفاقاتی می افتد که…

به محض پخش شدن قسمت آخر این سریال این پست بروزرسانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا