سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۰۲ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۱۰۲

داستان کامل قسمت ۱۰۲ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۱۰۲ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

استانبول ظالم
قسمت ۱۰۲ سریال ترکی استانبول ظالم

 

برای اینکه شنیز آرام شود روی تخت بیمارستان خوابیده و آرامبخش خورده است. جمره او را مقصر تمام اتفاقات می‌داند. شنیز میپرسد که چرا جمره تا حالا ساکت مانده، بهتراست برود و همه چیز را لو بدهد. جمره می‌گوید که دیر یا زود دست شنیز را رو می‌کند. آگاه از پشت در حرفهایشان را میشنود و داخل می‌شود. پس از رفتن جمره، آگاه با عصبانیت از شنیز می‌پرسد که آیا تمام این سال ها از این اتفاق خبر داشته یا خیر؟ شنیز به دروغ می‌گوید که خبر نداشته. آگاه به یاد می‌آورد که جمره چندین بار سعی کرده بدرفتاری شنیز نسبت‌ به‌ ندیم را نشان دهد. اما آن زمان، حرف های جمره را باور نمی‌کرد. آگاه به افرادش دستور می‌دهد که دکتر های قبلی ندیم را پیدا کنند. دکتر اجازه ملاقات به یک نفر را می‌دهد که جمره سریعا داوطلب می‌شود و میگوید:« من همسرش هستم.»

او لباس یکبار مصرف پوشیده و وارد اتاق جنک می‌شود. ندیم و جرن از پشت شیشه شاهد ماجرا هستند. جمره میبیند که جنک یخ زده و رویش را می‌کشد. سپس دست او می‌گیرد و با گریه دعا می‌کند که زود خوب شود. همچنین می‌داند که جنک دیگر بار سنگین چند ساله اش را زمین گذاشته و خلاص شده است. ندیم تحمل دیدن آن صحنه هارا ندارد و می‌رود. او وقتی آگاه را ناراحت میبیند در آغوشش می‌گیرد. آگاه با ندیم دردودل می‌کند. اینکه می‌ترسد از زیر این راز، چیزهایی دیگری هم مشخص شود. او از ندیم می‌پرسد چرا هیچوقت این موضوع را به کسی نگفته؟ ندیم سکوت می‌کند. داملا آن شب برای اینکه حرص جیوان را دربیاورد با پسری به دیسکو رفته و فیلم هایش را در اینترنت می‌گذارد.

جیوان به آن دیسکو رفته و به بهانه اینکه راننده داملا کاراچای است وارد می‌شود. او می‌خواهد داملا را بیرون بیاورد که دوست داملا ناراحت شده و جیوان را تحقیر می‌کند. جیوان طبق معمول با عصبانیت آن پسر را می‌زند. نگهبانان جیوان بیرون پرت می‌کنند و کتک اش می‌زنند. داملا آمده و آنها را متوقف می‌کند. کمی بعد تلفن داملا زنگ میخورد و خبر تیرخوردن برادرش را میشنود. آنها با عجله به بیمارستان می‌روند. داملا برادرش را از پشت شیشه اتاق مراقبت های ویژه میبیند و گریه می‌کند. شنیز به او قول می‌دهد که جنک خوب خواهد شد. دکتر از آنها خواهش می‌کند که بیمارستان را شلوغ نکنند و به خانه بروند. شنیز میخواهد بماند اما آگاه با جدیت همه را به خانه می‌فرستد و میگوید خودش مراقب همه چیز است. ندیم کمی بیشتر می‌ماند تا به ملاقات جنک برود. او بالاسر جنک نشسته و میگوید که کاش می‌توانست او را ببخشد. اما هیچ چیز نمی‌تواند سال های فنا شده را جبران کند.

شنیز و دخترها به ویلا بازمیگردند. سحر جلوی در ایستاده و به دختر هایش می‌گوید آن شب را پیش او بمانند. جرن یکباره به یاد آن رکوردر می‌افتد که دست جمره است. او قبول می‌کند که شب را باهم بمانند. ندیم نیز به ویلا و به اتاقش بازمی‌گردد. شنیز پیرهن خونی جنک را در دست دارد و آن را به سمت ندیم پرت می‌کند. شنیز ندیم را مسبب این حال پسرش می‌داند. او فریاد می‌زند:« پسرم رو به مرز خودکشی بردی. حالا دلت خنک ‌شد؟ الان تونستی تسویه حساب کنی یا هممون باید خودکشی کنیم؟» اعصاب ندیم خورد شده و دستانش می‌لرزند. او در اتاقش را به روی شنیز می‌بندد. جرن ریکوردر را از خواهرش میخواهد. جمره به دروغ می‌گوید که آن را به دکتر اویا پس داده است. جرن حرص می‌خورد و تصمیم می‌گیرد هرطور شده آن را پیدا کند.

 

همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا