سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۳ سریال ترکی گودال | سریال گودال قسمت ۱۳ + عکس

داستان کامل قسمت ۱۳ سریال ترکی گودال Çukur به همراه جزئیات و خلاصه داستان سریال ترکی چوکور (گودال)  قسمت ۱۳ را در این مطلب بخوانید. ساخت سریال گودال از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

قسمت ۱۳ سریال ترکی گودال
قسمت ۱۳ سریال ترکی گودال

نیمه های شب باز هم به سر سنا می زند که از یاماچ به خاطر کارهایی که کرده حساب پس بگیرد. او چند شی شکستنی به طرف یاماچ پرتاپ می کند و باز هم از او می خواهد که آنجا را ترک کند. وقتی یاماچ برای رفتن حاضر می شود سنا بیشتر عصبی می شود و رو به او فریاد می زند: «پس من چه گوهی بخورم؟! » بگو مگوی آنها به اتاق نشیمن که در دیدرس آدم های وارتولو است کشیده می شود. افراد وارتولو لبه پنجره خانه روبروی می ایستند و از طبقه بالای آنها هم سلیم با ترس و نگرانی به یاماچ و سنا نگاه می کند و خودش را نشان می دهد. یاماچ با دیدن سلیم متوجه خطری بودن اوضاع می شود. سنا را در آغوش می گیرد و به گوشه ای شیرجه می زند. در همین لحظه ادم های وارتولو خانه سنا را به رگبار می بندند.

صدای آژیر پلیس باعث فرار آدم های وارتولو می شود. خبر قسر در رفتن یاماچ به وارتولو می رسد. مدت تلفنی به او می گوید که یاماچ لحظه آخر به طریقی متوجه نقشه آنها شده و پناه گرفته. بعد از این که افراد وارتولو به خانه او میرسند وارتولو تک تکشان را کتک می زند. اما فقط یقه ی کت مدت را مرتب می کند و به او می گوید: «افرادت عقب مونده ن مدت! »

زن های خانواده ی کُچُوالی به خانه برمی گردند. آنها باید طبق رسومات دست رئیس خانواده را ببوسند. ابتدا نِدرَت که همسر قهرمان است جلو می آید و در حالی که از دیدن یاماچ خوشحال است دست او را می بوسد. یاماچ از این کار خوشش نمی آید و ترجیح می دهد همه را در آغوش بگیرد. اما سلطان می گوید که آداب و رسوم باید اجرا شوند. یاماچ به همراه سلیم و پاشا و امی در ساختمانی نیمه کاره سر قرار با وارتولو می رود. وارتولو هم همراه مدد به قرار مذاکره می آید. یاماچ به همراه سلیم و پاشا و امی در ساختمانی نیمه کاره سر قرار با وارتولو می رود. وارتولو هم همراه مدد به قرار مذاکره می آید.

یاماچ برای شام به خانه می رود. همه سر میز شام در سکوت کامل غذا می خورند که ناگهان سنا حرفی از نمکدان می زند. سلطان چپ چپ نگاه می کند و یاماچ که خنده اش گرفته برای این که فضا را عوض کند خودش هم سر صحبت را باز می کند و از برادرزاده اش آجَر جدول ضرب می پرسد

 


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال + معرفی بازیگران و نقش ها

 


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا