سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۶ سریال ترکی استانبول ظالم

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۶ سریال ترکی استانبول ظالم را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

سریال ترکی استانبول ظالم

خلاصه داستان قسمت ۲۶ سریال ترکی استانبول ظالم

جرن به حرف مادر بزرگش گوش نمی کند و در اتاق لباسها با شنیز ملاقات می کند. شنیز در مقابل سوال های جرن کاملا خونسرد است و لبخند می زند. او از گاوصندوق، گردنبند طلای سفید بیرون می آورد و به گردن جرن می اندازد، او می گوید که دیشب عملیاتی انجام داده است تا مطمئن شود، جرن از جنگ حامله است. سپس جرن را عروسش می نامد و او را به راحتی خام می کند… در خانه، شنیز به پر و پای جمره می پیچد و مدام به او متلک می اندازد. جمره به داروهای ندیم شک می کند زیرا هیچ تاثیری در بهبودی و پیشرفت ندیم نداشته است. دکتر خانوادگی برای معاینه می آید. جمره این موضوع را با دکتر در میان می گذارد. از آنجا که دکتر با شنیز هم دست است، جمره را تحقیر کرده و از اتاق بیرونش می کند.

جنگ می خواهد به پدرش ثابت کند که او و جمره عاشق یکدیگر هستند، او از این لجبازی و نقش بازی کردن ها خوشش می آید. به
همین دلیل یک شاخه گل برمی دارد تا به جمره بدهد. جمره با دیدن جنک یک مشت به شکم اش می کوبد و از حماقت جنک عصبانی ست. جنک می گوید که دیشب در آن شرایط چاره ای نداشته و مجبور شده عشق را بهانه کند. سپس شاخه گل را به جمره می دهد. جمره کمی مردد می شود و می گوید که اولین گلی است که تا به حال گرفته است. جنگ با خنده می گوید : یعنی تو تا حالا
دوست پسر نداشتی؟

سحر در حیاط دخترش را با جنگ می بیند. او سریعا بین شان می رود و گل را پرپر میکند، او به جنگ می گوید که دور و بر جمره نپلکد زیرا جمره از آن دختر های خوش گذران خیابانی نیست. او پس از اینکه برای جنگ خط و نشان میکشد، دخترش را با خود به خانه می برد. سحر خیال میکند که جمره گول ظاهر جنگ را خورده است و به او تذکر می دهد. سحر می گوید که اینطور پسرها، دخترها را به بازی می گیرند. و وقتی کارشان تمام شد، دختر را مثل چرک کف دست، پاک می کنند. جمره می داند که هیچ عشق و عاشقی ای در کار
نیست و بخاطر دروغ جنک در این مخمصه افتاده است. او در مقابل حرف های مادرش نمی تواند چیزی بگوید.

جرن و شنیز از پنجره ی اتاق ، جمره و جنگ را در حال صحبت کردن دیده اند. جرن وقتی خواهرش را در کنار جنک می بیند حرص میخورد و به شنیز می گوید: بعد از اینکه با جنگ ازدواج کردم، خواهرم رو از این خونه میندازم بیرون) شنیز دوباره به سمت گاوصندوق می رود و دستبند گرانبهایی بیرون می آورد. او به جرن می گوید که این دستبند را در وسایل جمره بگذارد. شنیز نقشه دارد تا سحر را تحریک کند و به جان جمره بیاندازد. جرن با کمال میل قبول می کند تا علیه خواهرش اقدام کند.. جمره نزد جنک می رود و از او می خواهد که با ندیم روبرو شود. جمره سعی دارد ترس های جنگ را از این ببرد و برای اینکار او را مجبور می کند که به اتاق ندیم برود. در اتاق، ندیم مانند جسمی بی جان روی ویلچر افتاده است.

جنک مدام ندیم را اثر خود می نامد. جمره آنها را روبرو میکند و میگوید : این اثر تو نیست. اثر مادرته. دیگه وقتشه ندیم رو ببینی، ندیم پسرعموی توئه، از خون و خونوادته. تو دیگه نباید اونو به عنوان گناهت ببینی} جنک بدحال می شود و از آنجا را ترک می کند. جمره متوجه می شود که جنک هنوز آمادگی روبرو شدن را ندارد.

آگاه در شرکت نامه ها و دعوت های کاری دریافت می کند. در میان نامه ها، پاکت مشکی وجود دارد که حاوی یک کاغذ است. روی کاغذ اثر انگشت خونی وجود دارد و تاریخی نزدیک به چند روز آینده را نشان میدهد. آگاه تمام نوچه هایش را صدا میکند و با فریاد به آن ها می گوید :{ یک ساله که هر ماه این پاکت مشکی با اثر انگشت خونی برای من ارسال میشه. این چه معنی ای میتونه داشته باشه؟ شما بی عرضه ها هنوز بعد یک سال نتونستین فرستنده رو پیدا کنین.} آگاه به ویلا می رود و به تمام بادیگاردها اعلام آماده باش میدهد.
هیچکس در روز موعود حق استراحت ندارد و باید از خانه و خانواده آگاه محافظت کنند. آگاه همچنین تاکید میکند که شنیز نباید از این موضوع باخبر شود.

شنیز از دکتر یک آمپول دوپینگ می گیرد و به اتاق ندیم می رود. شنیز برای انجام نقشه هایی که در سر دارد میخواهد این آمپول را به دست ندیم تزریق کند. پس از تزریق، دست و پای ندیم میلرزد و ناگهان قدرت میگیرد. او با دو دستش گلوی شنیز را می گیرد و با تمام قوا سعی دارد شنیز را خفه کند. جنک از راه می رسد و به صحنه خفه شدن مادرش مینگرد و هیچ کاری نمی کند، داملا با دیدن مادرش به سمت او میدود تا نجاتش دهد اما نمی تواند. آگاه و جمره با شنیدن صدا نیز به طبقه بالا می آیند و آگاه شنیز را از دستان ندیم بیرون میکشد. او با جنگ دعوا می کند زیرا در آن شرایط به مادرش کمکی نکرده است..


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های  سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا