سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال نیکان + خلاصه داستان و عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال نیکان به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال نیکان همچنین جزئیات و اطلاعات تکمیلی درباره این سریال را اینجا بخوانید. «کامران مجیدی» تهیه کننده سریال «نیکان» گفت: این روزها در مرحله تحقیق و نگارش این سریال هستیم و به امید خداوند تا پایان امسال تولید را از سر می گیریم.

اسامی بازیگران سریال نیکان
اسامی بازیگران سریال نیکان

وی با اشاره به زمان شروع تولید این سریال نیز ادامه داد: ما تابع شرایط جامعه هستیم و هر زمان که وضعیت مناسب شود تولید را شروع می کنیم.  نویسندگی این سریال را نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی پور و کارگردانی علی سراهنگ به عهده دارند.

این سریال ادامه قصه لاک قرمز نیست، اما قهرمان آن دختر نوجوانی است که وارد چرخه زندگی شده و کارآفرینی می‌کند و همچنین وارد یکسری چالش ها می شود و فضای آن نیز با فضای نسخه سینمایی تفاوت دارد. در این سریال بازیگران نسخه سینمایی لاک قرمز حضور ندارند. همچنین با آغاز پیش تولید روند انتخاب بازیگران نیز شروع می شود که برای انتخاب نقش نیکان فراخوانی داده خواهد شد.

این سریال در ۳۰ قسمت برای تلویزیون تهیه و تولید می‌شود. پیش از این قرار بود سریال «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی برای شبکه پنج سیما تولید شود.

«لاک قرمز» فیلمی به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، نویسندگی امیر عبدی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است. پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی در نسخه سینمایی «لاک قرمز» حضور داشتند.

کامران مجیدی تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۵۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کامران مجیدی می‌توان به فعالیت در فیلم لاک‌ قرمز، فیلم زرد و سریال لاک قرمز اشاره کرد.

کامران مجیدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۸ در ۳۸ سالگی در سریال درها و پرده‌ها به کارگردانی سیامک کاشف‌آذر به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم لاک‌ قرمز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کامران مجیدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون لیلا زارع، محمدباقر صفانور، رامتین خداپناهی و مهران نائل را تجربه کرد.

کامران مجیدی علاوه‌بر فیلم لاک‌ قرمز، سال ۱۳۹۵ در ۴۵ سالگی در فیلم زرد نیز فعالیت داشته است. کامران مجیدی این‌بار با مصطفی تقی زاده یعنی کارگردان فیلم زرد و هنرمندانی چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت‌دوست و ساره بیات همکاری داشت.

با اینکه کامران مجیدی را بیشتر بعنوان تهیه کننده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. کامران مجیدی علاوه‌بر تهیه کننده به‌عنوان جانشین تولید و مدیر تولید نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر کامران مجیدی در حرفه‌ی جانشین تولید، فیلم بید مجنون است. مهم‌ترین اثر کامران مجیدی در حرفه‌ی مدیر تولید، فیلم آواز گنجشک ها است.

کامران مجیدی سال ۱۳۹۴ در ۴۴ سالگی برای فیلم لاک‌ قرمز به کارگردانی سید جمال سید حاتمی توانست در ۳۴مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم نامزد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا