سریالسریال خارجی

داستان و بازیگران سریال درماندگی The Undoing + جزئیات و زمان پخش

داستان و بازیگران سریال درماندگی The Undoing به همراه جزئیات و زمان پخش سریال درماندگی با بازی نیکول کیدمن همچنین تریلر و اطلاعات تکمیلی. نیکول کیدمن ماه می امسال بار دیگر در نقش زنی دستخوش بحرانزندگی به شبکه HBO باز می‌گردد.

به گزارش ایندی وایر، «نیکول کیدمن» بازیگر استرالیایی که دو سالی است سریال پرطرفدار «دروغ‌های بزرگِ کوچک» (Big Little Lies) را روی آنتن شبکه HBO دارد، با مینی‌سریالی جدید به نام The Undoing با این شبکه همکاری کرده است. این سریال تریلر روانشناسانه‌ای بر اساس رمان «جین هنف کورلیتز» است. کیدمن در نقش «گریس فریزر» روانشناس ساکن منهتن نیویورک ظاهر می‌شود که زندگی آرامی در کنار همسرش (هیو گرنت) دارد تا اینکه کتابی درباره ازدواج می‌نویسد و منتشر می‌کند. کتابی با نام «باید میدونستی!» در پی آن مرگی وحشتناک و رشته‌ای از اسرار برملاشده وارد داستان می‌شود.

«هیو گرنت»، «ادگار رامیرز» و «دونالد ساترلند» در کنار «کیدمن» نقش‌های کلیدی این مجموعه تلویزیونی را ایفا می‌کنند. «دیوید ای. کلی» که در «دروغ‌های بزرگ کوچک» با کیدمن همکاری کرد، شورانر مینی‌سریال جدید و «سوزان بیر» فیلمساز دانمارکی به همراه کیدمن، «اسیون گرت» و «سیلیا کستاس» تهیه‌کنندگان اجرایی خواهند بود. این سریال پس از «مدیر شبانه» (The Night Manager) و فیلم «قفس پرنده» (Bird Box) سومین پروژه‌ تلویزیونی پرستاره‌ «سوزان بیر» است.

داستان و بازیگران سریال درماندگی
داستان و بازیگران سریال درماندگی

«The Undoing » دومین سریالی است که پس از «دروغ‌های بزرگ کوچک» توسط استودیوی «بلاسم فیلمز» کیدمن تولید می‌شود. آن سریال که سال گذشته میلادی فصل دومش را روی ایر برد برای کیدمن جایزه‌ی امی بهترین بازیگر زن در مینی‌سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را به همراه داشت.

به گفته برخی رسانه‌ها کیدمن اخیراً در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» در کالیفرنیا در مورد سریال جدیدش گفت: «جذابیت سریال و چیزی که مرا به سمت آن کشید این است که داستان بسیار پیچیده است و هیچ‌چیز آنگونه که به نظر می‌رسد نیست.»

کلی نیز اضافه کرده بود: «این اثر خاص، مضمون و شرایط سختی که در آن زندگی می‌کنند و به آن خو می‌گیرند مرا جذب کرد… روایت‌های غلطی که همگی آنها در مورد هویت خودشان و همسرانشان ارائه می‌دهند، اینکه چه کسی در زندگی آنها وجود داشته و به وجود آمدن توهمی که به شکلی غافلگیرکننده بر آن پافشاری می‌شود.»


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا