سینماسینمای‌ایران

داستان کامل فیلم سینمایی مجبوریم همراه با اسامی بازیگران

فیلم سینمایی مجبوریم رضا درمیشیان مراحل نهایی آماده سازی را پشت سر می گذارد. این فیلم برای اکران در جشنواره فیلم فجر آماده می شود. «مجبوریم» پنجمین فیلم رضا درمیشیان پس از فیلم‌های «بغض» ، «عصبانی نیستم!» ، «لانتوری» و فیلم به نمایش درنیامده «یواشکی» است. «عصبانی نیستم!» درمیشیان طی ماه‌های گذشته و بعد از پنج سال توقیف اکران شد و علی رغم سالن‌های محدود به فروش سه و میلیارد و ششصد میلیون تومان رسید و همزمان با اکران، نسخه نمایش خانگی آن عرضه شد.

اسامی بازیگران

فاطمه معتمدآریا ، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده ، بابک کریمی ، همایون ارشادی ، پریوش نظریه ، رضا بهبودی ، احمد حامد از بازیگران این فیلم هستند.

گفته می‌شود «مجبوریم» پربازیگرترین و پر لوکیشن‌ترین فیلم درمیشیان است که فیلمبرداری آن در سه ماه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است.

عبدالله اسکندری (طراح گریم)، نظام الدین کیایی (صدابردار)، آیین ایرانی (فیلم بردار)، گلناز گلشن (طراح لباس)، امیرحسین حداد (طراح صحنه)، فواد بوربور (مدیر تولید) و نوشین جعفری (عکاس) از عواملی هستند که درمیشیان را در تولید فیلم همراهی کرده‌اند.

فیلم سینمایی مجبوریم
فیلم سینمایی مجبوریم

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا