سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۶۰ سریال ترکی استانبول ظالم

داستان کامل قسمت ۶۰ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۶۰ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۶۰ سریال ترکی استانبول ظالم
قسمت ۶۰ سریال ترکی استانبول ظالم

نریمان و جرن نقشه ای می‌کشند تا نریمان به ویلا بازگردد و چشم و گوش جرن باشد. وقتی سحر برای سر زدن آمده است، به دروغ می‌گویند که جرن در حمام افتاده است. سحر نگرانش میشود و میخواهد خود به دخترش برسد. از این رو به نریمان می‌گوید که به ویلا برود تا جیوان تنها نباشد. وقتی این خبر سر میز شام به آگاه می‌رسد، از روی لج با شنیز می‌گوید: « هرچی سحرخانم میخواد انجام بدید.» سپس غذایش را تمام کرده و می‌رود.

شنیز و جنک به حیاط می‌روند تا صحبت کنند. آگاه از پنجره آنها را زیر نظر گرفته و شنیز متوجه می‌شود. او به جنک نیز این موضوع را می‌گوید تا طبیعی رفتار کند. شنیز می‌گوید:« پدرت به ما شک کرده چون داره خوب شدن ندیم رو از ما پنهان میکنه.» جنک با شنیدن خوب شدن ندیم جا می‌خورد و میترسد. شنیز ترس را در چشم های جنک میبیند و یادآوری می‌کند که جنک با جمره برای نجات ندیم دست به یکی کرده بودند.

شنیز نمی‌توانست به پسرش بفهماند که با خوب شدن ندیم همه چیز را از دست می‌دهد، حالا آگاه در مقابلشان است. جنک می‌گوید که نمی‌خواهد چیزی از دست بدهد اما نمیخواهد مانند گذشته باعث مریضی ندیم بشود. جمره در اتاق ندیم را باز می‌کند و به حرف های جنک فکر می‌کند. جنک گفته بود که جمره به ندیم احساس دارد. جمره با خود می‌گوید که همچنین چیزی امکان ندارد. ندیم که خود را به خواب زده بود، پس از رفتن جمره بلند می‌شود و دوباره تمرین می‌کند تا بایستد. ندیم موفق می‌شود چند دقیقه بایستد و دوباره بنشیند. جمره که با عجله به اتاقش رفته، دوباره با حرفهای جنک روبرو می‌شود.

جنک با جدیت تمام می‌گوید: « تو عاشق شدی و خبر نداری. ندیم از بچگی روی ویلچر نشسته، اون حتی یادش نمیاد کیه. معلوم نیست چجور شخصیتی داره و تو عاشقش شدی.» جنک این حرف هارا می‌زند تا ذهن جمره را بهم بریزد و قضیه جرن را فراموش کند. صبح روز بعد، افرادی به دستور آگاه از ندیم خون می‌گیرند. جمره در سالن دلیل اینکار را از آگاه می‌پرسد و رنگ از رخ شنیز میپرد. آگاه و جنک نیز به بیمارستان می‌روند. افراد آگاه به خانه جرن نیز می‌روند و آنها را به زور با خود به بیمارستان می‌برند تا جرن چک شود.

سحر که از اینکار آگاه ناراحت است به گوشی آگاه زنگ میزند اما گوشی آگاه در خانه جا مانده است و شنیز جواب می‌دهد. شنیز تا می‌فهمد که جرن را به بیمارستان برده اند، فشارش می‌افتد و بد حال می‌شود. او به نریمان می‌گوید که آگاه می‌خواهد از بچه تست دی ان ای بگیرد. کمی بعد، جمره به اتاق ندیم میرود. اما همه وسایل ندیم جمع شده و اتاق خالیست. نورتن با گریه می‌گوید: « ندیم برای همیشه رفت.

/ قسمت ۶۰ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا